Skip to main content
ik heb zins 2009 dus 3 in 1 abonement tv/internet/telefoon. de factuur kwam op mijn vader,s naam de man was al 3 jaar overleden. Was fout van mij nooit aan kpn te vertellen daar ik betaalde. Hoe had jij aan gepakt Na eerste factuur gelijk Dat ben ik niet enz. Betaalde ondanks officieel factuur op overleden persoon stond.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hoi @suikerbossie, Welkom op het forum. Als ik het goed begrijp maak je gebruik van onze diensten, maar kwam de factuur altijd op het adres van je vader die overleden is. Nog gecondoleerd 😞. Als je gebruik wilt blijven maken van onze diensten, dan kun je het abonnement op jouw naam laten zetten. Onze medewerkers van de Servicedesk Nabestaanden helpen je graag met het kosteloos opzeggen of kosteloos overzetten van de abonnementen van de overledene. De Servicedesk Nabestaanden is bereikbaar via 0800-0201 555 of je kunt het formulier op deze pagina invullen. Hopelijk helpt dit je bij het overzetten van de gegevens.
Marina via chat heb gemeld zou geregeld worden. Was mijn fout had eerder moet melden. Domme is mijn ma betaalde elke rekening gas,water enz maar pa naam stond op factuur.
Goed dat het nu geregeld is @suikerbossie. Zolang alles werkt is dit ook niet iets waar je zomaar bij stil staat. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, zien we je graag terug op het forum. Fijne avond gewenst!
Marina mijn bedoeling was dat anderen hun mening gaven over kwestie. Ja men vertelde mij juridisch gezien hoef niet te betalen maar was mijn fout. Heb moet strijden om verzekering over gezet krijgen. Men beweerde dat nooit contact had gezocht leugen.

Reageer