Skip to main content

Vanwege corona werk ik veel thuis. Mijn werkgever biedt mij aan de internetkosten te vergoeden. Ik heb via de chat gevraagd naar een gespecificeerde rekening zodat ik de internetkosten kan declareren. Dit is niet mogelijk volgens de chatmeneer. Vind dit echt heel erg vreemd! Ik heb een pakket - ben helemaal kpn mobiel, tv internet alles. Waarom kan dit niet??? En hoe ga ik dit nou oplossen dan?

Het staat toch gespecificeerd op de faktuur? Het is natuurlijk niet mogelijk om dat te splitsen.  


Hi @asnl1965, welkom hier. 

Het staat toch gespecificeerd op de faktuur? Het is natuurlijk niet mogelijk om dat te splitsen.  

Dat is bij de nieuwe pakketten inderdaad zo, maar er zijn nog oude Alles-in-éen pakketten waarbij dit niet specifiek erop staat. 

@asnl1965 Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit nakijken en een oplossing bedenken. :relaxed:


Ik heb gekeken naar wat ik in het profiel moet invullen - dat is wel erg veel uitzoekwerk. Ik heb idd nog een “ oud “ ( gunstiger) contract waardoor het er niet gespecificeerd op staat. Inmiddels heb ik met mijn werkgever een oplossing kunnen bedenken. 
ik laat het daarom voorlopig maar zo. Als ik ooit even niks te doen heb kan ik altijd nog eens mijn profiel proberen aan te passen;-))

hartelijk dank voor het meedenken. 


Nou ja ... lijkt me dat een werkgever daar gewoon een vast bedrag voor neertelt. Want de 1 heeft 50 mbit internet en de ander 500 mbit, wat natuurlijk duurder is. Beetje raar om de 1 meer te vergoeden dan de ander.


Ik heb gekeken naar wat ik in het profiel moet invullen - dat is wel erg veel uitzoekwerk. Ik heb idd nog een “ oud “ ( gunstiger) contract waardoor het er niet gespecificeerd op staat. Inmiddels heb ik met mijn werkgever een oplossing kunnen bedenken. 
ik laat het daarom voorlopig maar zo. Als ik ooit even niks te doen heb kan ik altijd nog eens mijn profiel proberen aan te passen;-))

hartelijk dank voor het meedenken. 

Graag gedaan. Een postcode en huisnummer is al voldoende. Laat het me weten mocht het nog nodig zijn. :relaxed:


Ik heb de postcode en huisnr ingevuld. Heb nog niks van mijn werkgever gehoord maar is mss wel handig als het gespecificeerd zou kunnen worden


Ik heb de postcode en huisnr ingevuld. Heb nog niks van mijn werkgever gehoord maar is mss wel handig als het gespecificeerd zou kunnen worden

Laat het me weten mocht je werkgever dit nodig hebben, ik zal hiervoor een handmatige specificatie moeten opstellen namelijk. Ik zie overigens nog niets staan in je profiel.Â