Skip to main content

Telefonisch zijn jullie onbereikbaar dankzij corona maar wil wel duidelijkheid over een factuur. Mijn partner heeft een afspraak gemaakt dat we alles voor €35 zouden hebben. Met 1e halfjaar kortingen etc, daar hebben we voor gekozen.. En nu staat er op het 2e factuur ineens €70 met wel kortingen die eraf zijn maar dat is niet het bedrag wat is afgesproken? Graag ontvangen wij een nieuw facturatie met de juiste bedragen die waren afgesproken.

Goedemorgen @Brinkerd, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is in deze tijden inderdaad erg druk, ik begrijp dat je hier graag duidelijkheid over wil! Indien dit afgesproken is en ook op de bevestiging staat, moet het natuurlijk gewoon toegepast worden. De eerste vraag die bij mij opkomt, heb je hier de bevestiging van ontvangen en staat het daar ook in? Dat is namelijk wel leidend.

Het kan natuurlijk zo zijn dat dit een foutje is, of dat het afgesproken abonnement ergens rondom de nieuwe factuur is ingegaan en dus niet is meegenomen. Ik kijk graag wat hier aan de hand is! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje als dit gelukt is, dan ga ik op onderzoek uit! :blush:


Ik heb het profiel zojuist aangepast. Hoor graag als je weet hoe de vork in de steel zit :wink:


@Brinkerd, wat ik op de factuur zie is dat je voor 6 maanden lang 50% korting krijgt op het abonnement. Dit is ook wat in het contract naar voren komt, op onderstaande afbeelding. Zoals aangegeven, het ontvangen contract in januari is leidend, deze moet altijd gecontroleerd worden om te kijken of het goed is gegaan.

Voor internet en TV met opnemen betaal je dus € 36,25 per maand (de eerste 6 maanden), maar daar bovenop heb je gekozen voor Spotify Premium en tot voor kort ook Ziggo Sport Totaal. Dat zit niet bij die € 36,25 in.. Met die kosten er bovenop kom je dus uit rond de 70 euro die nu gefactureerd is. 

 


@Brinkerd, ik heb geen reactie meer gehad. Is het door bovenstaande bericht opgehelderd? 


Reageer