Skip to main content

Ik heb een beetje hetzelfde probleem, abonnement mobiel is €29,50 en de verrekening is nu om de maand €45,61..…

Raraa! Tot nu toe geen fatsoenlijk antwoord gekregen. Klachten. nl ingeschakeld, ik wil mijn geld terug, en van deze provider af.

Alleen maar ellende, verspilde energie. Ben er helemaal klaar mee.

Zonde dat ze Telfort hebben overgenomen. Nooit problemen mee gehad. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi @Hoewhy, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is niet de bedoeling dat er een foutieve factuur jouw kant op komt.. Ik begrijp dat je een abonnement voor € 29,50 hebt afgesloten destijds, maar deze kosten veel hoger uitvallen. Ik kijk daarom graag met je mee hierin! Mijn eerste vraag is wel, heb je de factuur ook nagekeken en weet je waar het door komt? Worden de oude abonnementskosten nog deels in rekening gebracht (zoals het topic waarin je gereageerd had) of worden er kosten in rekening gebracht vanwege verbruikskosten of kosten buiten je bundel? Je kan extra kosten op de 3e pagina van je factuur zien, de verbruiksspecificaties.

In ieder geval, wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag wanneer je dit hebt aangevuld zodat ik je hier verder bij kan helpen!


Samenvatting:

Abonnement          €45,61

Verbruik:                €0

Totaal:                   €0

 

Nu mijn werkelijke abonnement :

Abonnement: €24,50

Verbruik:         €0

Totaal:             €0

Kennelijk zit ik hier met 2 abonnementen. 

Zie dit graag zsm opgelost. 

Met vriendelijke groet. 

NB. geen kosten buiten mijn bundel. 

 

 


Hallo, u kan beter uw privé gegevens niet op dit forum zetten dit is een openbaar forum iedereen kan dit zien 


Krijg het er niet af, weet misschien hoe dat werkt? 🤔


Tik in het bericht wat je wil aanpassen op de drie stipjes en kies voor bewerk. Dit kan tot een uur na plaatsen van het bericht.


Te laat🙄

Maar ja, nu hoeven ze niet meer te zoeken, het staat er klip & klaar😀

Maar dank je voor de tip, had het wel al geprobeerd, maar screenshots bleven staan? 


Goedemorgen, graag zou ook  ik een kopie van mijn contract  mobiele telefoon willen ontvangen

Bij voorbaat hartelijk dank. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Ik heb de screenshots voor je weggehaald. Ik zie dat jij een abonnement hebt van € 29,50, Zie hieronder. Tijdens het aanvragen heb je ook de Husselkorting aangevinkt, deze is geldig wanneer je thuis ook internet van ons hebt. Is dit wel geval? 

Wat de factuur van € 45.61 is hoger doordat dit de eerste factuur is van je nieuwe abonnement, hierop zijn 2 periodes in rekening gebracht. Periode 04.03 - 03.04 en periode 11.02 - 03.03. Dit kun je zelf ook op de factuur inzien. 

 

 


Vul u profiel aan zodat medewerkers mee kunnen kijken. het kan enkele dagen duren voor u reactie krijgt van een officiele kpn medewerker.


Dank je wel Jeroen. 


Dag Alex, dank voor je bericht.

Mijn abonnement is als volgt €17,50 + kosten toestel €7 -  €5 Hussel korting = €24,50

Je hebt dit zelf ook kunnen zien op de screenshots.f

Op de factuur van €45,61 staan 2 verschillende

toestellen, het bovenste gedeelte! 

 

Er vanuit gaande dat een abonnement correct is aangeboden- en opgemaakt door de nieuwe provider van mijn (nieuwe) mobiel, zal ik mij ook houden aan dat bedrag

 

Het teveel betaalde bedrag heb ik laten storneren, het bedrag  conform abonnement 2x €24,50 overgemaakt. 

Met vriendelijke groet, 

Clarie Korteland


@Hoewhy niet helemaal. Het bedrag klopt wel, deels is je oude abonnement nog gefactureerd omdat je nieuwe abonnement pas op 11 februari is ingegaan. Tot en met 10 februari betaalde je voor het oude abonnement en vanaf 11 februari voor je nieuwe abonnement. Die wisseling van abonnement staat op de factuur, waardoor deze eenmalig hoger uitvalt. Dus deels je oude abonnement en in het geheel je nieuwe abonnement is in rekening gebracht, gewoon volgens de regels.

Wat betreft de facturen die je nu krijgt, je hebt ook telefonisch contact gehad. Je dient je zelf aan te melden voor de voordelen als je voor thuis nog Telfort abonnementen afneemt. Dat kan via deze website. Pas daarna ontvang je de voordelen waar je recht op hebt.


Beste Susan, 

Dank voor je reactie. 

A)  Mijn oude abonnement bij Telfort was al enige tijd €8,27 ( belbundel), daar mobiel inmiddels was afbetaald. ( 2 jarig CONTRACT) 

Graag dus een uitleg over de genoemde bedragen facturatie oude abonnement  Telfort tot 11-02-2020 

Dus bovenstaande berekening in de factuur van 4 maart klopt gewoon niet. 

B) Heb ik nimmer 'telefonisch' contact gehad met KPN, alleen via chat.

Verder, nogmaals, staat er in mijn nieuw contract  duidelijk €21,50 - €5 Husselkorting  + €7 kosten toestel = totaal €24,50

Nu €29,50 zoals geschreven. 

Aangezien daar de Hussel al in verwerkt staat, lijkt het mij ook niet nodig om dit nogmaals aan te vragen. (Heb het voor de formaliteit inmiddels aangevraagd) 

Mocht KPN in deze bij haar standpunt blijven, zie ik dit als een eenzijdige verandering van abonnement. 

Dwz dat ik dan de

'overeenkomst' abonnement wil opzeggen. 

Met vriendelijke groet, 

Clarie Korteland

 

 


Kan je eens een screenshot plaatsen van de bedragen die in jouw contract vermeld staan?

Wel even privégegevens wegpoetsen!


Ik zie dat jij een abonnement hebt van € 29,50, Zie hieronder.

... 

 

Een Hussel 5GB met onbeperkt bellen kost dus €22,50 (€27,50 - €5,00) en dus samen met de Hussel korting €17,50.

Blijkbaar is het abonnement nog niet aangemeld voor de Husselkorting.


wjb ik zal proberen een nette screenshot te plaatsen🙄


Welnu, dat lukt plots niet méér...., voorheen plaatste ik ze voluit 😂


wjb.  ajb


@Hoewhy die korting kreeg je al op het abonnement. Voor de Hussel korting dien je wel een aparte registratie te voltooien. Dat staat nu namelijk nog niet op je facturen. Omdat ik geen gegevens van je heb van de Telfort kant, kan ik die aanmelding niet voor in regelen helaas. Mocht je mij kunnen voorzien van je klantnummer e.d. bij Telfort (via persoonlijke opmerkingen in je profiel), dan kan ik misschien even een collega aanspreken hiervoor.

Wat betreft de kosten, ik heb het denk ik verkeerd omschreven. De factuur is van 11.02 tot 03.03 (iets minder dan een maand) en van 04.03 tot 03.04 (1 maand). Je hebt via deze factuur dus voor bijna 2 maanden betaald:
Over de periode 11.02 - 03.03 € 16,11. Hier is nog een deel van je Telfort bundel (€ 7,05) af gegaan die je vooruit had betaald. 
Over de periode 04.03 - 03.04 € 29,50. Hier is nog geen Hussel korting vanaf gegaan omdat het nummer hier nog niet voor aangemeld is. 
De facturen die hierover volgen zijn allen € 29,50, omdat de korting nog niet toegepast is. Wanneer je deze aanvraagt, zal het binnen enkele dagen toegevoegd worden. 
Als de registratie voltooid is voor de Hussel korting, kan ik even kijken naar een eventuele tegemoetkoming voor de misgelopen korting vanaf 11 februari. Maar hiervoor dien je wel eenmalig het 06-nummer en je Telfort abonnement te registreren!

 



 


Eenvoudiger. kunnen we het niet maken!

Lijkt de belastingdienst wel, wat een rompslomp voor een overstap. 🙄


Ha @Hoewhy, goede vraag! Ik zie dat je je abonnement in februari verlengd hebt. Dit is echter niet via ons, maar via een externe webpartner geweest. Zij hebben je het contract gemaild. Mocht je ‘m niet meer hebben, neem dan even contact met ze op. Zij kunnen je als het goed is van een kopie voorzien. 


Beste Marcia, of wie het dit keer leest...., 

 

Alle vorige beloftes en begrip zijn verwijderd! 

Hoop dat ik nu voldoende informatie gestuurd heb. 

Inmiddels al ca 4 keer.

Hartelijke groet. 


PS hier staat op het contract /overeenkomst €17,50, dus gaat het uiteindelijk ook nog een ander bedrag worden.

Mocht KPN hier niet mee akkoord gaan, dan kunnen we het contract /overeenkomst wel ontbinden.

Dit is nl rechtsgeldig, en blijft KPN in gebreke. 

Hartelijke groet. 


Beste @Hoewhy ik heb jouw andere topic even samengevoegd met deze. Zoals ik het nu zie, is volgende aan de hand. Jij hebt via mobiel.nl een verlenging gedaan en daarbij aangegeven dat je ook Telfort thuis afneemt en dus in aanmerking komt voor 5 euro korting. Mobiel.nl stuurt de verlenging door naar ons en wij verwerken dit. Het aanvragen van Telfort Compleet, zodat je daadwerkelijk deze korting kunt ontvangen, moet je zelf doen. Dit wordt hierboven ook door mijn collega Susan uitgelegd. Hopelijk heb je zo voldoende informatie. 


Hoi Maria, ik zie het net even iets anders, bij KPN een nieuwe mobiel aangeschaft, 

Mobiel. nl verzorgt jullie facturen, en verder hoor ik je niet over de €17,50 die er uiteindelijk op staat. Dus ik betaal sowieso al te veel

Ik heb je toegestuurd,waar je om vroeg en wederom krijg ik geen antwoord waar ik iets mee kan, helaas weer het zelfde riedeltje. 

Kun je bovenstaande nog even beantwoorden met een feedback waar ik daadwerkelijk iets mee kan.

Dank voor de moeite alvast. 

Groet. 


Reageer