Skip to main content

Hallo KPN

 

Online heb ik aangegeven dat ik de betaaldatum van de factuur ( KPN thuis) graag op een andere datum zou willen betalen. Dit is naar mijn weten een service wat KPN aanbied. Ik heb hierover ook een bevestiging gekregen. In deze bevestigingsmail stond vermeld dat: door het wijzigen van de datum de hoogte van de factuur ook kon afwijken. Nu blijkt echter dat de factuur alsnog geincaseerd wordt op de voorgaande datum? 

Wat kunt u voor mij betekenen? 

 

Vriendelijke groet mw M Wenemoser Frencken.

 

 

U kunt het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice. 0800-0402 gratisnr. Tegen de computer die u aan de lijn krijgt zegt u ik wil de afdeling retentie.  die afdeling is bereikbaar tijdens kantooruren.


Hallo @Mel en David 

Voor KPN Thuis kan je dat inderdaad online regelen via Wijzig hier nu online je factuurdatum.

Is dit kort geleden aangevraagd?

Door de gewijzigde factuurdatum zal de eerste ‘nieuwe’ factuur een langere/kortere periode omvatten, waardoor het factuurbedrag éénmalig zal afwijken. Ook is er een verwerkingstijd nodig voor de omzetting, het is niet altijd direct de volgende maand geregeld.

Ik heb de vraag eerder op het forum voorbij zien komen, maar kan het nu niet terugvinden.


Goedemorgen @Mel en David, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat Ruud hierboven zegt klopt inderdaad, er kan één factuurperiode overheen gaan voordat de datum aangepast is. Een volgende factuur zou wel op de nieuwe aangegeven datum geïncasseerd gaan worden. Dit heeft te maken met de factuurperiode die gehanteerd wordt en dus ook aangepast moet worden.

Mocht het in juli dus niet gaan zoals het zou moeten, trek dan opnieuw even aan de bel!


Reageer