Skip to main content
Beantwoord

Firmware Experia WiFi bijwerken

  • January 13, 2020
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Amazi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

mijn wifiversterker arcadyan doet niet meer na een verkeerd Firmware bijwerken heb gedaan , en de power lampje blijft continu oranje .

ik heb all instructies gevolgd tot ik de nieuwe  software heb gedownload en installeren  in het vorm van (winzip) en gelijk krijg ik de bijwerking is mislukt verkeerd bestand vorm, 

ik heb wel de versterker gereset ,maar toch help niet  en mensen  wat moet ik doen ?????

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Natasja

Dag @Amazi. Van harte welkom hier. Lastig dat je WiFi-versterker niet meer goed werkt na het downloaden van de nieuwe software. Je geeft aan dat je bij het downloaden van het zip-bestand de melding krijgt dat het een verkeerde bestandsvorm is. Krijg je die melding als je het bestand probeert te openen?

Je geeft aan dat het powerlampje oranje brandt. Als dit oranje brandt, betekent het dat de versterker nog niet is ingesteld via de WPS-functie. Wil je eens proberen de WiFi-versterker opnieuw handmatig in te stellen? Op onze website leggen we uit hoe je dit doet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2020

Dag @Amazi. Van harte welkom hier. Lastig dat je WiFi-versterker niet meer goed werkt na het downloaden van de nieuwe software. Je geeft aan dat je bij het downloaden van het zip-bestand de melding krijgt dat het een verkeerde bestandsvorm is. Krijg je die melding als je het bestand probeert te openen?

Je geeft aan dat het powerlampje oranje brandt. Als dit oranje brandt, betekent het dat de versterker nog niet is ingesteld via de WPS-functie. Wil je eens proberen de WiFi-versterker opnieuw handmatig in te stellen? Op onze website leggen we uit hoe je dit doet. 


Amazi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2020

Dag Natasja, bedankt voor de reactie het is helemaal gelukt na dat ik de router als wifiversterker gereset heb gedaan en alles werkt prima , maar toch mijn versterker heeft een firmware versie van 2015


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • January 17, 2020

Fijn dat alles weer werkt zoals het hoort. De laatste software van de witte WiFi-versterker is versie 001.007.84. Je kunt de software voor deze versterker zelf updaten. Lukt het wel om dit zip-bestandje te downloaden?