Skip to main content

Flesje mocht ik pakken op het Raadhuisplein in Haren en internet is weggevallen

• July 18, 2025
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik probeerde 3 keer met 0800 0402 te bellen. 3 keer zegt de autistische robot dat de klantenservice gesloten is. Pfft! Ik wil jullie bedanken, KPN.

Ik zag voor 16:30 uur op het Raadhuisplein in Haren een tafel en parasol in het groen met KPN. En een jongen van KPN en er lag vanalles op tafel. Pennen en andere spulletjes. Ik nam het flesje water mee. Waarom? Niet alleen van de warmte.

Vannacht was er een storing in de modem in mijn huis wat ik na 04:48 uur de modem te resetten had verholpen in Tado is de storing van het glasvezelnetwerk te zien.

Want de storing begon om 01:26 uur. Terwijl ik met een vinger in de grafiek kon vast houden waar het einde en begin van de storing was kon ik ook een schermafbeelding maken zonder dat ik de bluetooth verbinding met Spotify en volume van de koptelefoon in de weg zat. Smartphone A56 is super!

Hoe swist ik na 04:30 uur dat er een storing was geweest. Werd wakker omdat ik naar de wc moest. Ik keek in de smartphone. Wifi was uit. Nee! Ik deed wifi in smartphone A56 aan. Verbonden maar zonder internet.

Ik keek bij deze modem. 

En zag achteraan aan de voorkant een lampje internet knipperen. Knopje linksachter ingedrukt. Weg lampjes van de modem. Ongeveer 10 seconden gewacht en drukte het weer in. Rood lampje. Ging naar de wc en daarna stonden er lampjes stil aan. Ik deed de wifiadapter weer aan. Hup, contact met servers NOS, RTV Noord, NRC, Dagblad van het Noorden, WiZ om de lampen aan te doen had ik weer wat ik ook controleerde in tablet en YouTube kon ik weer gebruiken. Super KPN! HOe weet ik dat het cadeautjes zijn. Na 19:00 uur vroeg ik het een meisje van Bloemsma Groente & Fruit. Die kon het mij vertellen. Ik bewaar het flesje tot ik Odido mobiel heb en daarna nog steeds. Jullie samenwerking om mij met glasvezel bereikbaar te houden is super goed! Als ik maandag 21 juli eerst naar Botanicus Haren ga om te werken en daarna naar de Odido winkel ga om mij los te maken van KPN Mobiel en verder te gaan naast KPN Thuis met glasvezel wil ik jullie zeggen ook al bleven de zendmasten wat slecht tot maandag 21 juli wat minder lijkt in de smartphone A56 dan de S21 FE smartphone jullie samenwerking met de klantenservice was super alleen de robot niet telefonisch. En de afdeling KPN Mobiel heeft ondanks ik denk van mei 2025 tot maandag 21 juli slechte zendmasten mij ook vanaf 2020 mij heel erg fijn geholpen. Als ik met Odido mobiel een betere netwerkervaring heb en KPN Mobiel weg is in Mijn KPN dan vergeet ik nooit meer dat ik ook KPN Mobiel had. Valt het met Odido mobiel tegen wat ik echt niet hoop dan kom ik bij jullie terug maar hopelijk gaat de combinatie Odido mobiel en KPN Thuis met glasvezel super worden.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 18, 2025

Hallo ​@ElsLobach ,

Ik nam het flesje water mee.

Groot gelijk! 

Pfft! Ik wil jullie bedanken

Geniet ervan! 

Ik bewaar het flesje tot ik Odido mobiel heb en daarna nog steeds. 

Dan heb je tenminste nog een leuke herinnering aan KPN.  😉

Valt het met Odido mobiel tegen wat ik echt niet hoop dan kom ik bij jullie terug 

Natuurlijk, kom nog eens gezellig een watertje drinken op het Raadhuisplein.  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@ElsLobach  Welkom op de community! Fijn dat je zelf de storing met je modem hebt kunnen oplossen en dat alles daarna weer werkte. Jammer dat het bellen met onze klantenservice niet goed ging. We snappen dat dit frustrerend was, zeker als je hulp nodig had. Leuk dat je ons hebt gezien op het Raadhuisplein in Haren en een flesje water hebt meegenomen. Mooi dat je dat moment koppelde aan je ervaring met KPN.

We vinden het jammer dat je overstapt naar Odido, maar fijn dat je tevreden bent over KPN Thuis. Je bent altijd welkom op het forum. Als je vragen hebt, laat het gerust weten.

Succes met je overstap en je werk bij Botanicus Haren!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 22, 2025

Maar bij Odido voel ik mij na gisteren veel meer thuis dan toen ik KPN Mobiel had. Klantenservice van Odido is super en ik ben super goed geholpen met de spelregels wat Odido mobiel heeft en het koppelen van het Odido mobiel abonnement in de Odido app wat ik vandaag gedaan heb. Eindelijk begin ik nu een hele fijne samenwerking met klantenservice Odido en KPN..Alleen blijft de robot als ik naar 0800 0402 bel autistisch. Haha! En oeps! Ook het netwerk van Odido is erg goed en is het minder goede dekking dan is dat normaal van Odido. En ik heb er erg veel zin in om het eerste jaar met Odido mobiel en KPN Thuis vanaf gisteren te beginnen. Alle frustraties wat ik tot gisteren met KPN mobiel had zijn als sneeuw voor de zon verdwenen gelukkig.