Skip to main content
Beantwoord

Fon account geblokkeerd

• April 6, 2020
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Mijn Fon account staat aan in mijn Experiabox V10 maar op de kpn.com site zie ik dat mijn account geblokkeerd is. Kunnen jullie dit voor mij de-blokkeren?

Frank

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @frank-63, welkom op het forum! Ik zie dat je FON inderdaad nog geblokkeerd is. Wanneer heb je dit ongeveer aangezet op je experiabox? Als dat al langer dan 24 uur geleden is, zou je het dan nog eens uit en aan kunnen zetten?

Ik moet je overigens mededelen dat onze samenwerking met FON straks stopt op 1 juli. Meer informatie daarover kun je hier vinden: http://kpn.com/fon

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @frank-63, welkom op het forum! Ik zie dat je FON inderdaad nog geblokkeerd is. Wanneer heb je dit ongeveer aangezet op je experiabox? Als dat al langer dan 24 uur geleden is, zou je het dan nog eens uit en aan kunnen zetten?

Ik moet je overigens mededelen dat onze samenwerking met FON straks stopt op 1 juli. Meer informatie daarover kun je hier vinden: http://kpn.com/fon

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2020

Dag Thomas, 

Fon heeft altijd gewerkt en opeens is het account geblokkeerd. Ik heb hem gisteren uit en weer aangezet maar het deblokkeren is nog niet gelukt helaas.

Frank

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hij staat hier nu goed! Hij zou nu moeten werken!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @frank-63 , heb je nog kunnen testen of het voor jou ook werkt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2020

Dag Thomas,

Bedankt voor de moeite. Het werkt weer.

Kun je me ook vertellen wat na 1 juli het Fon alternatief is voor plekken waar de Hotspots niet bereikbaar zijn en Fon wel?

Frank

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De grotere mobiele databundels die ook allemaal gelden in de hele EU vervangen moeten dit gaan vervangen.