Skip to main content
Kpn fon hotspots werkt niet met experiabox V10A en er wordt wel geadverteerd dat iedereen hier gebruik van kan maken als je internet van kpn hebt.

ik baal heel erg en wil hier graag gebruik van maken. Via de klantenservice wordt je gezegd ja jammer maar het gaat niet met de V10A helaas.

nou ja dat is wel heel eenvoudig van kpn. Misleidend lijkt mij dit. Wie weet een antwoord en heeft dit ook gehad en heeft evt een oplossing
De oplossing is om jouw experiabox om te ruilen voor een ouder type. Bijvoorbeeld de V9.
@Valentinost



Het is zo dat als jij FON niet aan hebt staan op je modem, dat jij ook geen geen FON kunt gebruiken. Als je een mobiel abonnement bij KPN hebt, kan je daarmee wel een FON account aanmaken en gebruik maken van FON hotspots in Nederland.

Of en wanneer het aangezet wordt op de V10A is op dit moment nog niet bekend. Zodra dat wel zo is, zullen we dit zeker op het forum laten weten.

Zie ook

https://forum.kpn.com/internet-9/fon-gebruiken-op-de-v10a-471679
Hoi @Valentinost, welkom bij ons op het Forum.



Ik lees dat je graag FOn wil gebruiken, dit kan echter niet om vanwege jouw V10a. Nu heb je hier al contact over gehad, maar er was niets mogelijk. Dat is erg spijtig en dat klopt ook wel. Tycha geeft dit ook al aan. Toch wil ik nog graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik kan meekijken.
@Bart_Z ik heb mijn postcode en huisnummer in mijn profiel gezet
Bedankt @Valentinost. Ik ga er mee aan de slag. Ik ga even kijken of er mogelijkheden zijn, echter kan ik niets beloven. Je hoort nog weer van mij.
Ik zie dat het gelukt is. Een oplossing is geboden. Bij uitzondering is er een nieuw modem verstuurd. Nu kun je ook FON gebruiken.
Ik wacht nu al bijna een jaar op de "UP-DATE" van de V10a modem.

Kan je een v9 modem met FON ook als repeater koppelen aan de v10a en zo FON inschakelen.

en zo gebruik maken van 5G en FON