Skip to main content
Het gekoppelde huisadres bij fon klopt niet meer, hoe te wijzigen?
Hoi Marten, welkom hier.



Het is mij niet geheel duidelijk wat jij bedoelt. Je FON account via KPN is altijd gekoppeld aan het adres waarop je diensten bij ons afneemt. Zou je dit willen toelichten?
Dag Alex,



Mijn Fon is gekoppeld aan mijn oude adres en dat moet mijn nieuwe adres zijn, sinds december 2018.
Mag ik vragen waar jij dit ziet? Waar log je in, linkje?



Zou je mij ook een privébericht willen sturen met je volledige FON inlognaam?
Dag Alex,



Zie bijlage en ik login met *******@live.nl
Dankjewel, het is mij duidelijk. Dit is blijkbaar nog op je oude adres blijven hangen. Dit is overigens geen enkel probleem, niemand op dat adres kan hierbij of iets in die richting. Zou je FON even uit willen zetten en daarna weer aan? Dit kan hier, je dient dan wel verbonden te zijn met je verbinding thuis.
Dag Alex,



Dat had ik al eerder geprobeerd maar krijg de volgende melding


Dan gaan we dit handmatig proberen.



Zou je in je modem willen inloggen via http://192.168.2.254? Als je nooit een wachtwoord hebt ingesteld moet je dit leeg laten en inloggen.



Als je eenmaal bent ingelogd ga je naar Network > WLAN en dan naar Public WiFi. Schakel het daar uit of juist als het al uit staat en klik daarna op submit.




Dag Alex,

Voor zover ik me kan herinneren heb ik geen wachtwoord wachtwoord aangemaakt maar ik kom er niet in zonder wachtwoord, dus ik zal het ooit gedaan hebben.

Hoe nu verder, kan KPN dit op afstand doen?

Mvgr Marten
Doe dit door de Experiabox te resetten met het kleine resetknopje aan de achterkant. Knopje een aantal seconden ingedrukt houden met een tandenstoker tot de lampjes uit en weer aan gaan. De instellingen worden dan gereset.
Dag Alex,



Dat ga ik doen, echter niet meer vandaag.



Bedankt voor het verhelpen van het probleem, ik denk dat ik er nu wel verder mee kan.



Mvgr Marten
Graag gedaan, je weet me anders te vinden.



Fijn weekend gewenst. 🙂