Skip to main content
Beantwoord

forum defect?

  • June 8, 2020
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

kan diverse post van mezelf niet meer bereiken,

 

 

 

krijg de vraag om mail te sturen naar forum@kpnmail.nl, krijg als antwoord

 

Deze mailbox wordt niet uitgelezen. Reageren op je forumtopic kan via het forum zelf op https://forum.kpn.com.

Beste antwoord door RBxx

Inderdaad, hier was het forum ook even "stuk", maar het werkt nu weer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 8, 2020

Dit gebeurt soms als een KPN medewerker je topic verplaatst naar een ander... board…

Maar als je dan naar je eigen profiel gaat…

... dan klik je daar op "Topics 33" en dan zie je een overzicht van al je topics.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2020

Ik had het ook eventjes, maar het lijkt weer opgelost. 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 8, 2020

Inderdaad, hier was het forum ook even "stuk", maar het werkt nu weer.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 8, 2020

Hij was inderdaad heel even stuk. Dat is nu weer in orde!