Skip to main content

Ik ben al 25 jaar klant. Een jaar of 9 geleden verhuisd. Sindsdien staat mijn naam fout. En na 9 jaar. Diverse telefoontjes en mailtjes is het nog steeds niet aangepast. Hoe is dat mogelijk. 

Dat is irritant @vincentvanderle ! 

 

Een spelfout in je naam doorgeven voor je vaste telefoonabonnement. 

Dit kun je doorgeven door het aanvraagformulier in te vullen en op te sturen naar het adres op het formulier.

 

Aanvraagformulier Naamswijziging


Een spelfout in je naam doorgeven voor je TV, Internet, Digitenne of mobiele abonnement? 

Neem hiervoor contact op met de Klantenservice. Bijvoorbeeld door te bellen met 0800-0402.

Je kunt een spelfout in je naam ook in een KPN winkel doorgeven.

Zie je dat niet zitten? Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met je juiste naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


@vincentvanderle 

Is het laten corrigeren van jouw naam op één deze manieren voor elkaar gekomen? 


Goedemorgen @vincentvanderle, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat dit nog steeds niet voor je is aangepast. Gaat het om een spelfout of typefout? Dat moeten we het namelijk prima en snel kunnen aanpassen! Kan je aangeven wat er precies fout staat, en daarnaast je Forum profiel aanvullen zoals hierboven omschreven? Dan help ik je graag verder!
 


Dat is irritant @vincentvanderle ! 

 

Een spelfout in je naam doorgeven voor je vaste telefoonabonnement. 

Dit kun je doorgeven door het aanvraagformulier in te vullen en op te sturen naar het adres op het formulier.

 

Aanvraagformulier Naamswijziging


Een spelfout in je naam doorgeven voor je TV, Internet, Digitenne of mobiele abonnement? 

Neem hiervoor contact op met de Klantenservice. Bijvoorbeeld door te bellen met 0800-0402.

Je kunt een spelfout in je naam ook in een KPN winkel doorgeven.

Zie je dat niet zitten? Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met je juiste naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

@vincentvanderle 

Is het via één van deze methoden nu geregeld? 


Ik heb van de week telefonisch contact gehad met KPN. 
mik heb Rick aan de lijn gehad. En weer alles uitgelegd. 
na 9 jaar is het nu eindelijk goed aangepast. 
 

ze kunnen alles bij kpn alleen ze kunnen namen niet aanpassen. Dat gaat via een speciale afdeling. Zeg ie. 
 

het heeft even geduurd. Maar is opgelost als het goed is. Mail gehad ter bevestiging. 
 

Rick. Je bent een topper. 


Fijn dat het nu na al die jaren eindelijk opgelost is! 


Reageer