Skip to main content

Ik probeer een monteur te regelen omdat de WiFi erg slecht is op zolder, maar als ik mijn gratis monteur wil aanvragen krijg ik een error.

 

Heb je de wifi tuner al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login Hou er rekening mee dat er kabels getrokken moeten worden. Daar zijn waarschijnlijk kosten aan verbonden.


@Maarten Piet Allereerst welkom op ons KPN Forum en bedankt voor je bericht 🙂
Vervelend dat je geen monteur kunt inplannen. Het is al even geleden dat je dit topic hebt aangemaakt. Komt mijn helpende hand nog op tijd? 

Fijn dat je je gegevens al hebt ingevuld op je profiel. Ik zie dat de Wifi Manager een betaalde monteur heeft aangeboden, was je hier van op de hoogte? 
Bij de ‘laagste’ speedtest(zolder) werd in eerste instantie 3 MBps gemeten en na de wifi verbetering is er 28 MBps gemeten. Een verbetering van 3  naar 28 MBps is best fors en zou 'voelbaar’ moeten zijn. Als je nog steeds een slechte internetverbinding ervaart, zou je dan de Wifi Manager nog eens voor mij willen doorlopen? 

Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. 


@Maarten Piet Tot op heden helaas niets meer van je gehoord. Ik neem aan dat je het hebt weten op te lossen via een ander kanaal. Je weet ons te vinden als we nog iets voor je kunnen betekenen. 


Reageer