Skip to main content

Sinds gisterenmiddag doet mijn internet het opeens niet meer. De tv stond aan en opeens viel hij uit en gaf foutcode 307 aan. Toen zag ik dat de internetverbinding op mijn telefoon ook weg was gevallen. De wifi sterkte is optimaal, maar dus zonder internet..

Ik heb alle servicetools en stappenplannen al doorgenomen op jullie website, maar niets helpt. Meerdere malen de tv ontvanger en router + glasvezelkastje gereset of opnieuw opgestart. Niets helpt. 

Kunnen jullie van KPN mij helpen? Ik wil het het liefste op kunnen lossen zonder dat ik kosten aan een monteur kwijt ben..

@EmilySt Voor een snelle reactie kun je de klantenservice bellen 0800-0402 en aangeven dat je een storing  hebt

Hoi Emily welkom op de KPN Community. Een storing natuurlijk nooit leuk. Heb je inmiddels al wat meet duidelijkheid gekregen? Je kan altijd even controleren op: https://www.kpn.com/service/storingen of er echt sprake is van een storing. Ik hoor graag wat de stand van zaken is!

Inmiddels is het opgelost. De KPN monteur is langs geweest en heeft het glasvezelkastje vervangen. Daarna meteen weer internet. 

Fijn dat het dan goed is gekomen @EmilySt! Mocht er nog een keer wat zijn laat het dan weten en post gerust nog eens topic!

Reageer