Skip to main content
Antwoord

Foutcode STB NMC 400 op tv en Wifi op PC valt regelmatig weg

• January 28, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Sinds een paar weken foutcode stb nmc 400 op de TV. Wifi valt weg op PC en mijn mobiel en gesprek valt dan weg. Alles al geprobeerd met nieuwe kabel Cat6 (zat er ook), aan- en uitzetten en resetten. Niks helpt. Heb een Experia Box V10. Er zitten geen apparaten tussen.

Waardeloos systeem omdat ik het niet kan oplossen. KPN telefonisch niet te bereiken. Je moet alles via de app doen, zie boven.

Wie weet raad ??????

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@petraatje. Die foutmelding geeft vaak aan dat de verbinding tussen de tv-ontvanger en het modem wegvalt, maar in dit geval valt er meer weg begrijp ik. Wat het precies is, is zo moeilijk te zeggen doordat ik er niet meer over kan zien. 

Telefonisch zouden we wel bereikbaar moeten zijn, daar kan je het makkelijkste een terugbelafspraak voor plannen. Dan weet je precies wanneer er contact zal zijn, en kan de verbinding in z'n geheel samen met jou nagekeken worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2025

Welkom op de community ​@petraatje. Die foutmelding geeft vaak aan dat de verbinding tussen de tv-ontvanger en het modem wegvalt, maar in dit geval valt er meer weg begrijp ik. Wat het precies is, is zo moeilijk te zeggen doordat ik er niet meer over kan zien. 

Telefonisch zouden we wel bereikbaar moeten zijn, daar kan je het makkelijkste een terugbelafspraak voor plannen. Dan weet je precies wanneer er contact zal zijn, en kan de verbinding in z'n geheel samen met jou nagekeken worden.