Skip to main content

 

Goedenavond @hhofsted, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dit lijkt erop dat het gaat om een smart TV die via WiFi verbonden is. Het eerste wat ik zou aanraden is om het even te testen via een kabel. Kan je jouw televisie bekabeld aansluiten om te kijken of dit het probleem (voorlopig) oplost? Dit is namelijk geen melding vanuit KPN, maar vanuit je televisie.


Ik heb een vaste UTP aansluiting met mijn TV, en ik heb alle decoders en modem gereset.


Hoi @hhofsted 

Zoals ​​​​​​@Susan_ al zegt, het is een mededeling vanuit de TV, daar kunnen we verder niet veel mee, Maar het lijkt dus wel op een zwakke internetverbinding.

Wil je eens een snelheidstest van je internet doen en de gegevens hier plaatsen?
Had je alleen je TV aan of meerdere apparaten op het internet?
Kinderen zwaar aan het gamen b.v.?

Het kan ook nog zo zijn dat er meerdere mensen updaten op dat moment en dat dan de server van Samsung overbelast is.
Heb je er nu ook nog last van?

 


Goedemorgen, @hhofsted. Heb je de toevoeging van Huistijger nog gelezen. Ik hoop dat je er verder mee kunt. Laat je ons weten of het is gelukt?

 


wij doen niet aan gamen

 


Dat is op zich een prima snelheid. Ik neem aan dat jouw itv wel werkt? Zoals aangegeven is dit een foutmelding van de smart tv. Daar heb ik helaas niet zoveel verstand van. Ik kan wel helpen bij itv van KPN.

Kun je aangeven of dat wel werkt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.