Skip to main content
Vraag

foute factuur

  • December 23, 2020
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Op mijn factuur is een monteur in rekening gebracht terwijl gratis monteur was aangeboden ivm lage snelheid. Heb 500/500 abonnement en er bleek vuil op de kabel te zitten.



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 30, 2020

Goedemiddag @padevisser!

Door drukte heb ik nu pas de mogelijkheid om op jouw bericht te reageren. Is dit inmiddels al opgelost? Is dat niet het geval, dan adviseer ik je om hierover te bellen zodat mijn collega jou er direct bij kan helpen. We zijn elke dag gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.

Je mag ook je gegevens (postcode, huisnummer, de naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in je forumprofiel invullen, dan kijk ik met je mee.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Ik ben gebeld Jose en het wordt opgelost. Bedankt voor je reactie.


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 31, 2020

Dat is fijn, @padevisser. :relaxed: Geen dank en een fijne jaarwisseling gewenst!