Skip to main content
Mijn vader en ik zijn /worden klant bij jullie. Maar er gaat van alles mis waar ik niet blij mee ben! Bij mijn vader was zijn internet en telefonie al opgezegd door jullie terwijl hij nog geen pakket etc binnen had, dus kon niks kijken etc.

Bij mij zou vanmorgen monteur komen voor installatie, ik bellen waar hij bleef, staat niet ingepland!!!! Wel pakket binnen, dus waarsch wordt ik straks uit de lucht gegooid door delta, want ik zou per 10 april actief zijn bij de Kpn.

Nu Komt er 15 april, een monteur dit kan toch niet???



Ben niet goed begonnen met de KPN
Hallo @Trea, welkom! Wat een ontzettend slecht begin! Begrijp ik goed dat jullie allebei op aparte adressen over gaan naar KPN? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en de adresgegevens van je vader onder 'persoonlijke opmerkingen' willen zetten? Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is. Deze gegevens zijn trouwens alleen inzichtelijk voor jou en KPN.
Hoi @Marcia_ , bedankt voor je reactie. Ik heb iets terug gestuurd naar aanleiding wat jij vroeg.

Maar weet niet zeker of het goed is aangekomen.



Groetjes Trea
Ha Trea, ik zie dat je forumprofiel goed ingevuld is. Helemaal top. Voor wat betreft jouw monteur: ik zie dat we die de eerste keer vergeten zijn daadwerkelijk in te boeken. Dat is absoluut een fout van onze kant, excuses daarvoor! Ik kan de monteur helaas niet naar voren halen, dus je zult toch maandag af moeten wachten. Heb jij op dit moment helemaal geen diensten meer? Of heb je nu nog diensten van je oude provider?



Wat betreft je vader: ik zie dat hij gisteren opnieuw contact met ons heeft gehad? Is daar nu alles in orde? Ook niet echt een goede start bij ons, begrijp ik. Hopelijk gaat vanaf nu alles van een leien dakje!
@Marcia_ , ik heb gelukkig mijn oude provider nog dus kan nog tv kijken!

Mijn vader, daar is nog niet alles naar tevredenheid helaas, hij was best boos en heeft dat ook tegen jullie gezegd toen hij belde wat betreft afwerking etc. Er komt dinsdag een monteur, maar ik neem aan dat ze de kabels toch ook wel even weg werken, want zoals het er nu uitziet dat kan echt niet? Wij zijn helaas idd slecht begonnen bij jullie en dat is niet prettig. Ik hoop dat het bij mn vader en mij ook goed komt. Gr trea
Ik zag inderdaad dat hij over die kabels gebeld heeft! In principe wordt alles aangesloten en niet weggewerkt, zoals je op onze website kunt lezen. Wel lijkt het me dat de monteur wel tijd heeft om met je vader te kijken of het een beetje netjes eruit kan zien. Dat ligt er echter ook een beetje aan hoe het eruit ziet, hoeveel tijd de monteur nodig heeft voor andere zaken en hoe druk het die dag is, daar kan ik niet zoveel over zeggen vanaf een afstandje.



Mocht ik nu, of in de toekomst, nog iets voor een van jullie kunnen doen, weet je me te vinden.