Skip to main content
Beantwoord

Foutieve factuur

  • January 17, 2020
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

slamos
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Op 16 jan.2020 is  73.89 euro van mijn rekening afgeschreven, hierover telefonisch kontakt met kpn en het blijkt dat de telefoonkosten niet juist zijn. Echter moet ik een klacht indienen om dit gecorrigeerd te krijgen. Dit lijkt mij burocratisch, kpn maakt een fout en dan moet ik eerst een klacht indienen om een correctie  van mijn faktuur te krijgen. Dit is de eerste faktuur na mijn overstap van TELE 2 naar KPN, een goed begin is het halve werk.

Mijn abbonnement: internet  42.50 (eerst 6 maanden 50% korting) en 5 euro korting zwak  signaal.        

                               vaste telefoon onbeperkt bellen 16.50 (NL en EU)

Graag uw reactie en correctie.

M.Slager ; klnt nr. * (email *)

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

Beste antwoord door Susan_

Hi @slamos, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Omdat je jouw klantnummer al had gegeven heb ik meteen gekeken. Wat mij opvalt is dat je géén onbeperkt bellen voor je vaste telefoonnummer aan had staan. Ook in de orderbevestiging die ik hier zie, vind ik dit niet terug. Dat is de reden dat je nu een hogere factuur hebt ontvangen. Voor elk telefoontje dat je hebt gepleegd zijn er namelijk kosten in rekening gebracht. De orderbevestiging is leidend hierin.

Heb jij een orderbevestiging waarop staat dat je bel onbeperkt hebt aangevraagd? Heb jij het aangegeven bij je bestelling én hier bewijs van? Dan kunnen we het corrigeren. Wil je dat bewijs dan naar mij toe sturen (privébericht voor meer informatie) of er een screenshot van maken en in dit bericht plaatsen (zonder jouw adresgegevens e.d.).

Ik zie dat de bel onbeperkt bundel inmiddels wel aanstaat vanaf 17 januari. Dat is dus in ieder geval geregeld, onverwachte hoge kosten vanwege belminuten zal dus vanaf de 17e niet meer voorkomen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2020

Hi @slamos, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Omdat je jouw klantnummer al had gegeven heb ik meteen gekeken. Wat mij opvalt is dat je géén onbeperkt bellen voor je vaste telefoonnummer aan had staan. Ook in de orderbevestiging die ik hier zie, vind ik dit niet terug. Dat is de reden dat je nu een hogere factuur hebt ontvangen. Voor elk telefoontje dat je hebt gepleegd zijn er namelijk kosten in rekening gebracht. De orderbevestiging is leidend hierin.

Heb jij een orderbevestiging waarop staat dat je bel onbeperkt hebt aangevraagd? Heb jij het aangegeven bij je bestelling én hier bewijs van? Dan kunnen we het corrigeren. Wil je dat bewijs dan naar mij toe sturen (privébericht voor meer informatie) of er een screenshot van maken en in dit bericht plaatsen (zonder jouw adresgegevens e.d.).

Ik zie dat de bel onbeperkt bundel inmiddels wel aanstaat vanaf 17 januari. Dat is dus in ieder geval geregeld, onverwachte hoge kosten vanwege belminuten zal dus vanaf de 17e niet meer voorkomen.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 27, 2020

@slamos, ik heb helaas geen reactie meer gehad op mijn bericht. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!