Skip to main content
Beantwoord

Foutieve factuur nav opzeggen abonnement

• January 14, 2019
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

chantalverh
Nieuwkomer
Hi!

Ik heb per 25 december ons abonnement voor internet en tv opgezegd, aangezien we een jaar aan het reizen zijn. De factuur van periode 7 dec - 7 jan is reeds betaald, de apparatuur is teruggestuurd en we hadden inderdaad op 25 december geen internet meer. So far so good. Echter kreeg ik tot mijn verbazing op 9 januari een mail met een factuur over periode 26 december - 7 januari, van €22,64. Het lijkt mij dat dit een fout is? Hoe zit dit?

Groetjes uit Nieuw Zeeland,

Chantal Verhoeven

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @chantalverh Dat is een gek verhaal en ik kijk het graag voor je na. Zoals Dennis-L al aangeeft: ik heb je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?

Even een wilde gok vooraf: zou je het bedrag eens willen checken? Je betaalt bij ons de abonnementskosten vooruit, dus vandaar dat je de rekening van 7 december tot en met 7 januari al betaalde. Daarna krijg je een slotfactuur, waarop eventueel te veel betaalde kosten worden teruggestort. Kan het zijn dat de €22,64 een minbedrag is, dat je van ons terugkrijgt?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Slimmerik
  • January 14, 2019
Als je in je forumprofiel je klantnummer e.d. invult dan kan een webcare medewerker dit voor jou uitzoeken

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2019
Hallo @chantalverh Dat is een gek verhaal en ik kijk het graag voor je na. Zoals Dennis-L al aangeeft: ik heb je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?

Even een wilde gok vooraf: zou je het bedrag eens willen checken? Je betaalt bij ons de abonnementskosten vooruit, dus vandaar dat je de rekening van 7 december tot en met 7 januari al betaalde. Daarna krijg je een slotfactuur, waarop eventueel te veel betaalde kosten worden teruggestort. Kan het zijn dat de €22,64 een minbedrag is, dat je van ons terugkrijgt?

chantalverh
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2019
Heeee inderdaad, sorry helemaal niet gezien! Dank voor de snelle reactie!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 14, 2019
Mijn wilde gok was dus een juiste gok? 🙂 Fijn dat het duidelijk is! En geniet ervan, in Nieuw Zeeland!