Skip to main content

Ik probeer om via de Wi-Fi manager mijn signaalsterkte te meten maar krijg steeds foutmelding 404. Heb al 2x gebeld met KPN en 1x gechat maar zij snappen t ook niet. Zij zeggen dat ik t een dag later opnieuw moet proberen maar dan lukt t ook niet. Iemand een idee hoe dit komt? 

Welkom @Syl65 

Probeer eens een andere browser?

Of een mobiele telefoon/tablet


Hi @Syl65, is het gelukt via een andere browser of met een ander apparaat, zoals @Tycha heeft geopperd?

Zo nee, zou je me kunnen vertellen bij welke stap je deze melding te zien krijgt? Hoe ver kom je precies?


Dank voor jullie reacties.  Inmiddels is t gelukt.  Inderdaad via een andere browser .


@Maja_ na de test bleek dat mijn downloadsnelheid maar 20 mbit/s is. Heb gebeld voor gratis draadloos WiFi punt , maar dat is blijkbaar niet mogelijk voor bestaande trouwe klanten. Alleen voor  nieuwe aanmeldingen. Erg jammer.  Nu maar even kijken wat een andere provider mij kan bieden. Jammer dat jullie alleen moeite doen om nieuwe klanten te werven, maar niet om ze te houden. 

 


Allereerst top dat het is gelukt via een andere browser!

Het klopt dat wij op dit moment een welkomstaanbod hebben waarbij nieuwe klanten kunnen kiezen uit gratis Superwifi punten in plaats van de gebruikelijke welkomstkorting. Ze ontvangen dus geen verdere korting op het abonnement.

Als je wifi onder een bepaalde grens blijft, heb je wél recht op gratis wifiversterkers die je bekabeld aan kunt sluiten op de Experia Box. Ook die versterkers werken via de nieuwste Mesh technologie :slight_smile: Gaf de Wifi manager die optie wel bij jou?


Ja, die optie kreeg ik wel. Maar ik heb geen mogelijkheid om een draad van beneden naar de slaapkamer boven te leiden waar de Wi-Fi versterker gewenst is, dus voor mij geen goede optie. 


Welke snelheid haal je bekabeld dan?


De wifi versterker hoeft niet per se in de slaapkamer te staan waar de wifi nu achterblijft qua snelheid, het kan best zijn dat de situatie ook al flink verbetert als je de versterker ónder die slaapkamer neerzet op de benedenverdieping. Of in de gang of iets dergelijks :slight_smile: Aangezien de versterker gratis door ons wordt verstrekt, raadt ik je aan om dit in ieder geval te proberen :wink:


Is het gelukt om een bekabelde versterker aan te vragen en te testen? Hoor het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!