Skip to main content
Goede dag,



Ik heb al enkele malen geprobeerd een bestelling online te plaatsen om onze woning met WiFi te voorzien. Echter krijg ik elke keer een foutmelding.



Mvg,

Wieter
Hoi Wieter, welkom hier.



Bedoel je hiermee een geheel nieuw abonnement voor internet op je adres? Of een bestelling van een losse WiFi versterker? Welke foutmelding krijg je dan precies te zien?



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Dag Alex,



Het zou gaan om een volledig nieuw internet abonnement. Je kan me bellen op het mobiel nummer wat je in mijn profiel ziet.



Mvg,

Wieter
Dankjewel voor de gegevens. Als je liever telefonisch contact wilt kun je het beste met ons bellen via het gratis nummer 0800 0402.



Ik heb echter wel kunnen achterhalen waar dit aan ligt. Je woonplaats valt in een buitengebied waardoor er via de vaste kabel minimaal geleverd kan worden, rond 2 Mbps. Dit heeft met de afstand te maken tot de woning. In dit geval zou een kabel een beter optie zijn, mits je daar een aansluiting voor hebt. (COAX)



De optie dei wij nog wel bieden is Internet Buitengebied waarbij je naast de vast kabel ook een 4G extensie krijgt voor je modem waardoor je kunt internetten via 4G. Die snelheden gaan tot 25/30 Mbps maar zijn wel afhankelijk van de dekking daar maar ook van de isolatie van je huis. Alle informatie erover kun je hier vinden.



Hopelijk is alles nu iets duidelijker.