Skip to main content

Hallo KPN, 

Ik heb mijn verhuizing bij jullie doorgegeven en we hebben zojuist de sleutel gekregen. Ik kan in de woning helaas nergens de aansluiting vinden die ik nodig heb voor de modem en wil daarom gebruik maken van jullie monteur service. 

Als ik dit aanklik in jullie mijn KPN portal krijg ik een foutmelding waardoor ik wordt uitgelogd. Kunnen jullie hierbij helpen? 

Beste KPN,

 

Ik probeer via internet een afspraak in te plannen voor een monteur die mijn internet en tv aansluit, echter de agenda geeft al een week een foutmelding. Kunnen jullie met mij contact opnemen voor het maken van een afspraak?

 

Alvast bedankt,

Mike Muurmans

Ik heb nog steeds het zelfde probleem.. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Goedemorgen @User2343, welkom op het forum!
Sorry voor het late antwoord. Is het inmiddels nog gelukt? Soms kan je deze foutmelding als er achter de schermen iets nog helemaal niet goed staat. In andere gevallen wil het ook helpen een andere browser te proberen.
De snelste manier om hierover contact met ons te hebben is telefonisch op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!