Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem, de foutmelding blijft telkens naar voren komen wanneer ik de code invoer. kunt u mij ook een prive bericht sturen?

 

Bedankt.

MVG Lizanne 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @MensLizanne. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een verhuizing door te geven. Als je een mobiel abonnement wilt verhuizen, dan kan je je nieuwe gegevens in Mijn KPN achterlaten bij 'Persoonsgegevens’ en het factuuradres aanpassen bij ‘Betaalgegevens’. Wanneer het om een tv, internet & bellen of Hussel abonnement gaat kan je telefonisch contact opnemen met onze VerhuisDesk (0800 0402). We zijn van 08.00 tot 22.00 uur gratis bereikbaar.


Hoi @MensLizanne. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een verhuizing door te geven. Als je een mobiel abonnement wilt verhuizen, dan kan je je nieuwe gegevens in Mijn KPN achterlaten bij 'Persoonsgegevens’ en het factuuradres aanpassen bij ‘Betaalgegevens’. Wanneer het om een tv, internet & bellen of Hussel abonnement gaat kan je telefonisch contact opnemen met onze VerhuisDesk (0800 0402). We zijn van 08.00 tot 22.00 uur gratis bereikbaar.

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga ervan uit dat mijn collega's jouw verder hebben geholpen. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Hi Vikash, 

 

Bij persoonsgegevens probeer ik mijn adres aan te passen maar dat lukt niet.

mijn nieuwe post en factuur adres is:*****

Echter heb ik het liefste alleen per mail post (********) daar ik veel in het buitenland zal zitten volgend jaar.

 

Kunt u dit aanpassen voor mij? wil het ook graag zelf doen maar ben er nu al weken mee bezig, de code werkt op een of andere manier gewoon echt niet..

 

Bedankt alvast!

M.v.g. Lizanne Dirks e/v Mens

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat vervelend dat het niet lukt om jouw adres aan te passen. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze VerhuisDesk (0800 0402). Zij kunnen jou hierin verder helpen. 


Reageer