Skip to main content

Onderstaande foutmelding bij openen website KPN of Simyo forum op een pc met Chrome browser.

Via mobiel inloggen werkt goed.

Dit overkomt me regelmatig via Chrome.

Nu via Edge in kunnen loggen, maar daar werk ik niet graag mee.

 

Goedemorgen @JanD, wij lopen hier zelf ook tegenaan inderdaad. Ik heb de leverancier van het platform al gemaild en zij kijken er nu naar.

 

Ik zit nu in een incognito browser, anders kan ik hier niet komen. Voor Erik werkte het om cookies te verwijderen en Alexandra en Maja hoefden alleen de browser te herstarten. Het is voor iedereen iets anders lijkt het. Mogelijk kunnen een paar van deze oplossingen anderen ook helpen.


Bedankt voor je snelle reactie @Jasper van KPN 

Ik kan ook via Chrome en de incognitomodus bij het forum komen, bedankt voor de tip.

Heb ik Edge gelukkig niet nodig.


ik kan via Microsoft edge niet op de community komen krijg het volgende te zien.

 


Hoi @Francois, ik heb je topic even samengevoegd met het topic van Jan hierover, zodat we het centraal houden. Er wordt aan gewerkt!


Ik liep hier ook tegenaan met de Samsung internet browser op mijn telefoon en tablet.
Al sinds gisteravond laat.

 

Via Chrome lukt het wel en ook via Microsoft Edge op de PC kan ik verbinding maken.


zie opeens dit , incognnito  venster werkt wel 

 


Mmm, die heb ik van dit forum nog niet gezien. Maar wel van het forum van Simyo: vandaag maar een paar dagen geleden ook al een keer.


Klopt @MR_CHIP, er wordt aan gewerkt door de leverancier. Ik heb je verplaatst naar het topic van Jan die de eerste was die het noemde, zo houden we het centraal


@RBxx bij mij is het omgedraaid via Samsung werkt het wel

en via Microsoft Edge op de PC og steeds Niet

 


De bewuste foutmelding heb ik al een aantal keren deze en afgelopen maand meegemaakt, dus het is iets structureels en niet iets van alleen vandaag.

 


Duidelijk @Francois , zoals de moderators ook al ervaarden zijn de verschijnselen voor iedereen verschillend.


Het is iets anders deze keer, vorige keer had Gainsight iets nieuws geïmplementeerd en dat werkte niet zoals verwacht. Alle communities in Europa en de VS waren er toen door getroffen. Nu niet, nu zijn we de enige die deze melding krijgen.

Ik dacht eerst ook dat het hetzelfde was, tot ik een paar andere communities bekeek als controle. Die doen het wel.


Klopt @MR_CHIP, er wordt aan gewerkt door de leverancier. Ik heb je verplaatst naar het topic van Jan die de eerste was die het noemde, zo houden we het centraal

Sorry wist niet dat er al een topic was


@Jasper van KPN wat bij mij werkt is als ik de geschiedenis van Microsoft Edge verwijderd en daarbij ook de 🍪en de cache en dan de Edge sluit

is nu bij mij opgelost


Volgens mij werkt het weer gewoon zoals het hoort.

N.a.v. dit topic even geswitcht naar m'n laptop en kom er gewoon op en in.

W11, Google Chrome.

PS. Uit gewoonte typte ik community.simyo.nl maar dat werkt niet. Wanneer gaat Simyo ook naar ‘community’?

Geplaatst om 11:05 uur.


Dat klinkt goed! Ik heb het probleem zelf nog wel en anderen bij ons ook, we hebben nog geen terugkoppeling gehad dat het opgelost is. Tot dat moment ga ik er vanuit dat mensen er last van kunnen hebben.


Het werkt weer goed bij KPN en Simyo @Jasper van KPN 


Na (nogmaals) helemaal afsluiten van de browser doet de Samsung internet browser op mijn telefoon het nu ook weer @Jasper van KPN .

Chrome en ook MS Edge deden het al de hele tijd.


In Chrome werkt het bij mij nu ook weer 😄 Ik krijg ook net de terugkoppeling dat ze een fix hebben gedaan, dus dat komt mooi overeen.


na cookies verwijderen deed die het weer


Reageer