Skip to main content

Hoe bestel ik de Fritzbox als bestaande klant. Zie in mijn KPN geen mogelijkheden.

 

grt

Lau

Bij mij is die keuze er wel. Het is wel even zoeken. Kosten zijn bijna € 8,00 per maand trouwens. 


Je kan bij ieder abonnement een Fritz!box erbij huren (de experia houdt je ook; kan als reserve in de kast). Via MijnKPN → Producten → Thuis: middelste kolom helemaal onderaan op extra opties wijzigen of toevoegen klikken. En dan onder Internet > staat de mogelijkheid.

Alle info omtrent de Fritz!box via KPN: kpn.com/fritzbox.


Je moet wel eerst een Hussel abonnement hebben...


Inderdaad alleen als je Hussel afneemt. Het kan gunstig zijn om daar naartoe over te gaan maar soms ook zeker niet! Extra zenders bij Compleet vallen weg en je krijgt dan €5 entertainment korting. Eenmaal naar Hussel kun je niet meer terug. 

Je kunt dus ook nadenken om er zelf eentje te kopen. Dat zou ik doen.


Ik zou hem niet zelf kopen, heb het allang gedaan.:wink:


Je moet wel eerst een Hussel abonnement hebben...

Een nieuwe klant combineert dit natuurlijk met Hussel.

Maar als bestaande klant kan ik de Fritz!Box toevoegen aan mijn oude(re) abonnement.

Ik zie in MijnKPN geen verplichte overgang naar Hussel…

@Marcia_ ?


Bijzonder. Ik dacht dat da alleen mogelijk was bij Hussel. Volgens mij is dat in ieder geval wel altijd zo gecommuniceerd. 


Jij hebt helemaal gelijk, Ruud! Ik zit ernaast en hem het gemarkeerde antwoord aangepast. Ik kan het ook aanvragen met mijn Alles-in-1 Standaard. Weer wat geleerd!


Dat wist ik ook niet @RBxx..weer wat geleerd ;-)

 

Maar @Laurent68 ,op welke manier dan ook zou ik een Fritz!Box altijd prefereren boven een ExperiaBox! 


Volgens mij:

Als je nu nog een TFT abonnement hebt moet je wel eerst naar een ‘echt’ KPN abonnement.


Volgens mij:

Als je nu nog een TFT abonnement hebt moet je wel eerst naar een ‘echt’ KPN abonnement.

Om te huren wel. Om te kopen niet denk ik.