Skip to main content
Beantwoord

fritz box bestellen

• December 23, 2020
  • 11 reacties
  • 225 keer bekeken

Hoe bestel ik de Fritzbox als bestaande klant. Zie in mijn KPN geen mogelijkheden.

grt

Lau

Beste antwoord door PeterG

Je kan bij ieder abonnement een Fritz!box erbij huren (de experia houdt je ook; kan als reserve in de kast). Via MijnKPN → Producten → Thuis: middelste kolom helemaal onderaan op extra opties wijzigen of toevoegen klikken. En dan onder Internet > staat de mogelijkheid.

Alle info omtrent de Fritz!box via KPN: kpn.com/fritzbox.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 23, 2020

Bij mij is die keuze er wel. Het is wel even zoeken. Kosten zijn bijna € 8,00 per maand trouwens. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 24, 2020

Je kan bij ieder abonnement een Fritz!box erbij huren (de experia houdt je ook; kan als reserve in de kast). Via MijnKPN → Producten → Thuis: middelste kolom helemaal onderaan op extra opties wijzigen of toevoegen klikken. En dan onder Internet > staat de mogelijkheid.

Alle info omtrent de Fritz!box via KPN: kpn.com/fritzbox.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 24, 2020

Je moet wel eerst een Hussel abonnement hebben...

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Inderdaad alleen als je Hussel afneemt. Het kan gunstig zijn om daar naartoe over te gaan maar soms ook zeker niet! Extra zenders bij Compleet vallen weg en je krijgt dan €5 entertainment korting. Eenmaal naar Hussel kun je niet meer terug. 

Je kunt dus ook nadenken om er zelf eentje te kopen. Dat zou ik doen.

• December 24, 2020

Ik zou hem niet zelf kopen, heb het allang gedaan.:wink:

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 24, 2020

Je moet wel eerst een Hussel abonnement hebben...

Een nieuwe klant combineert dit natuurlijk met Hussel.

Maar als bestaande klant kan ik de Fritz!Box toevoegen aan mijn oude(re) abonnement.

Ik zie in MijnKPN geen verplichte overgang naar Hussel…

@Marcia_ ?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 24, 2020

Bijzonder. Ik dacht dat da alleen mogelijk was bij Hussel. Volgens mij is dat in ieder geval wel altijd zo gecommuniceerd. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Jij hebt helemaal gelijk, Ruud! Ik zit ernaast en hem het gemarkeerde antwoord aangepast. Ik kan het ook aanvragen met mijn Alles-in-1 Standaard. Weer wat geleerd!

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Dat wist ik ook niet @RBxx..weer wat geleerd ;-)

Maar @Laurent68 ,op welke manier dan ook zou ik een Fritz!Box altijd prefereren boven een ExperiaBox! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 24, 2020

Volgens mij:

Als je nu nog een TFT abonnement hebt moet je wel eerst naar een ‘echt’ KPN abonnement.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Volgens mij:

Als je nu nog een TFT abonnement hebt moet je wel eerst naar een ‘echt’ KPN abonnement.

Om te huren wel. Om te kopen niet denk ik.