Skip to main content

Fritzbox 7583 is wel zakelijk te koop 205 euro waarom dan niet privé

 

Admin: eigen topic voor vraag, afgesplitst van topic

 

Volgens de site van AVM is de FRITZ!Box alleen exclusief via de provider verkrijgbaar.

Van @Eric van Uden heb ik begrepen dat losse verkoop ook beschikbaar zal komen, maar de vraag is dan wanneer want blijkbaar zal dat dan via de consumenten webshop van KPN moeten gaan verlopen.

Overigens denk ik dat je ook als particulier via de zakelijke site zo'n 7583 kunt bestellen aangezien je geen KvK nummer hoeft op te geven.

 


Volgens de site van AVM is de FRITZ!Box alleen exclusief via de provider verkrijgbaar.

Van @Eric van Uden heb ik begrepen dat losse verkoop ook beschikbaar zal komen, maar de vraag is dan wanneer want blijkbaar zal dat dan via de consumenten webshop van KPN moeten gaan verlopen.

Overigens denk ik dat je ook als particulier via de zakelijke site zo'n 7583 kunt bestellen aangezien je geen KvK nummer hoeft op te geven.

 

De bedoeling was dat de FRITZ!Box 7583 al lang leverbaar zou zijn in het retail kanaal. Door organisatorische redenen is dit vertraagd. Ik verwacht persoonlijk vanaf juli.


Hoi @bert728, welkom op het KPN forum. Goeie vraag, omdat jouw vraag vast bij meer gebruikers speelt heb ik je post afgesplitst en een eigen topic gegeven. Zo is de vraag beter vindbaar.

wjb heeft een prima tip, je kunt ook als niet zakelijke klant de FRITZ!Box7583 (geschikt voor VDSL bonding) aanschaffen. En zoals Eric hier aangeeft, binnenkort ook via de consumenten kanalen te verkrijgen :)


Reageer