Skip to main content

Ik heb een fritzbox 5490 fiber

Gekregen deze in het netwerk gehangen

De update uitgevoerd naar 7.27

Wat mij opvalt is geen NL taal te selecteren is

@Eric van Uden Heeft u info waarom deze firmware geen Nederlandse taal heeft

 

Deze versie 7.27 heeft ook Nederlands als taal. Ga naar het menu in de linkerbalk, kies ‘systeem’ en dan ‘regio en taal’, daar is de mogelijkheid tot het kiezen van de taal


Deze versie 7.27 heeft ook Nederlands als taal. Ga naar het menu in de linkerbalk, kies ‘systeem’ en dan ‘regio en taal’, daar is de mogelijkheid tot het kiezen van de taal

Waar dan?

 


Je zit op de juiste plaats, echter… dit werkt niet voor de 5490, helaas… 

Zie https://freedom.nl/helpdesk/hardware/fritz-box-taal-wijzigen


Je zit op de juiste plaats, echter… dit werkt niet voor de 5490, helaas… 

Zie https://freedom.nl/helpdesk/hardware/fritz-box-taal-wijzigen

Dat wist ik al daarom ook de vraag aan @Eric van Uden hij is van avm

Waarom 7.27 op een fritzbox 5490 geen NL heeft 


@peter-keetfm Hetzelfde geldt voor de 7490. Ook die heeft de Nederlandse taal niet.

Piet.


Hoi @peter-keetfm!

Goede vraag! Mocht @Eric van Uden hier niet reageren, dan zou je ook even kunnen bellen met AVM om het te vragen: contact met AVM. Laat je in dat geval hier weten wat het antwoord is? 


Hoi @peter-keetfm!

Goede vraag! Mocht @Eric van Uden hier niet reageren, dan zou je ook even kunnen bellen met AVM om het te vragen: contact met AVM. Laat je in dat geval hier weten wat het antwoord is? 

Hier moet ik jullie teleurstellen. De FRITZ!Box 5490 en 7490 behoren tot de iets oudere producten. Alleen bij de nieuwere producten kunnen we Nederlands aanbieden.

Met vriendelijke groet,

AVM GmbH for ICT

Eric

 


Dat is toch vreemd @Eric van Uden , De 7581 is zwlfs uitgerangeerd en kreeg nog wel bij de 1 na laatste update NL taal mee in het menu, dacht  bij 7.12 of 7.13, had contact gehad met AVM en er werd gesugereerd dat bij de 7.13 die onderweg was en nooit is gekomen, ja al een jaar terug zou er NL in komen, nu is er dan eindelijk een update, meteen 7.27 en geen NL.

Nou vind ik het niet zo erg, maar komt er nog een vervanger voor de 5490, de 5530 vind ik geen opvolger maar meer een downgrade in een nieuw jasje, verwacht eigenlijkeen 5590.😜


Dat is toch vreemd @Eric van Uden , De 7581 is zwlfs uitgerangeerd en kreeg nog wel bij de 1 na laatste update NL taal mee in het menu, dacht  bij 7.12 of 7.13, had contact gehad met AVM en er werd gesugereerd dat bij de 7.13 die onderweg was en nooit is gekomen, ja al een jaar terug zou er NL in komen, nu is er dan eindelijk een update, meteen 7.27 en geen NL.

Nou vind ik het niet zo erg, maar komt er nog een vervanger voor de 5490, de 5530 vind ik geen opvolger maar meer een downgrade in een nieuw jasje, verwacht eigenlijkeen 5590.😜

Dat is niet vreemd, de FRITZ!Box 7581 is nieuwer dan de FRITZ!Box 5490 en 7490