Skip to main content
Beantwoord

Fritzbox gebruiken met kpn voip / sip

  • January 13, 2020
  • 2 reacties
  • 465 keer bekeken

peter-keetfm
Wijsgeer

even een vraag hiero op het forum

ik heb al een tijdje geleden een fritzbox ingezet op een glasvezel verbinding

itv en internet werkt perfect

nu het probleem ik nou ja ik niet eigenlijk maar huistelefoon heb ik nu een extra switch en de experiabox nog aangesloten en vlan7 afgesplit

wanneer komt de vrije router keuze dat ik de telefoon centrale en dect van de fritz kan gaan gebruiken

 

Beste antwoord door wjb

Blij te horen dat hier op de achtergrond flink aan gewerkt wordt.

Ik zet me al ruim drie jaar in om de vrije routerkeuze gestalte te geven en ik ben blij te vernemen dat KPN dit nu blijkbaar ook op korte termijn gaat bewerkstelligen. :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 14, 2020

Hi Peter, goede vraag. 

Ik kan nog niet concreet zeggen per wanneer dit mogelijk zal zijn. Wel kan ik aangeven dat hier op de achtergrond flink aan wordt gewerkt. Ik kan je alleen vriendelijk vragen om nog even geduld te hebben. 


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 14, 2020

Blij te horen dat hier op de achtergrond flink aan gewerkt wordt.

Ik zet me al ruim drie jaar in om de vrije routerkeuze gestalte te geven en ik ben blij te vernemen dat KPN dit nu blijkbaar ook op korte termijn gaat bewerkstelligen. :wink: