Skip to main content

Wij hebben vandaag glasvezel in de meterkast gekregen hoe gaat dit verder? Ook ivm het coronavirus.

Want volgens mij moeten jullie tzt de experiabox installeren??? En plaatsten jullie nog een kastje in de meterkast??

Goedemiddag @Roelandvb , welkom op het KPN Forum. Sorry dat ik zo laat reageer maar het is heel druk en ik kan niet zo snel reageren als ik zou willen 😞 . Heb je inmiddels meer duidelijkheid? Ik loop het anders graag nog even voor je na. Zou je dan jouw profiel verder kunnen aanvullen? 


Ja zal ik doen.

Hoor dan graag van jou


Aangevuld


Dank je @Roelandvb Ik heb meteen even gekeken en ik zie dat de uitrol van glasvezel inderdaad voor jouw adres op de planning staat. De rest van het netwerk wordt nu gereed gemaakt en die werkzaamheden zijn op 24 april afgerond. Daarna kun je jouw huidige abonnement om laten zetten naar een glasvezelverbinding. Echter kan ik op dit moment moeilijk inschatten binnen welke termijn dit kan. Het takenpakket van de monteurs is vanwege de Corona crisis aangepast en omzettingen zijn tot nadere orde uitgesteld. Het is dus even afwachten hoe het er over een maand voorstaat Roeland. 


JA idd plannen zit er haast niet meer in door al dit gedoe….hoop ook dat het snel voorbij is.

Maar goed bericht we wachten 24 april wel af wat er gaat gebeuren.

Dank je.

Grtn Roeland


Graag gedaan Roeland, het is inderdaad even afwachten. Ik hoop ook dat we zo snel als mogelijk weer terug kunnen naar normaal. Ik wens je een fijne dag verder 🙂 . 


Reageer