Skip to main content

P

Ik probeer al een maand lang een glasvezel abonnement werkend te krijgen het FTU kastje is keurig geplaast, gebeld voor een 1 gb abonnement, geen probleem zou per 8 augustus werken, uitgesteld naar 27 augustus,  bericht gekregen dat 17 augustus niet lukt????? En dat het 27 augustus wordt. Diverse keren gebeld maar niemand in de eerste lijn begrijpt dat ik ook een ntu kastje moet hebben. In de mail staat dat ik een afspraak met een monteur moet maken maar deze link werkt niet, 27 augustus is over een week maar ik heb nog steeds geen ntu kastje. Bellen chatten helpt niet, is er een kpn medewerker die mij kan helpen en iets meer kan doen dan de eerste lijn medewerkers ,( die wel heelt aardig zijn)

In principe plaatst de monteur het ntu kastje. Heb je wel een afspraak staan met een monteur op de 27ste?


Hallo @Rob teleurgesteld , de ntu neemt de installatiemonteur mee.

Komt nooit per post daar de ntu alléén door gekwalificeerd personeel van KPN of namens KPN gemonteerd kan en mag worden.

 


Het probleem is dat ik geen afspraak kan maken met een monteur en ik moet toch weten wanneer de monteur komt als het 27 augustus moet werken. Er staat iets fout in het systeem van KPN. Bij een eerder telefoongesprek met kpn zeiden zij dat glasvezel nog niet was vrijgegeven, ik was er bij dat een monteur die het ftu kastje  gemonteerd en getest heeft gebeld heeft dat alles in orde was.


O maar als de verbinding nog niet opgeleverd is kan kpn de provider niets. Bel eens met kpnnetwerk.  Dat is de netwerkbeheerder. Vraag daar eens wanneer de oplevering is. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. Heb je nu helemaal geen diensten?


Het is opgeleverd, maar bellen helpt niet. Er staat administratief iets niet goed maar ik kom er niet doorheen om iemand te spreken die hier iets aan kan doen

 Als ik een mail heb  gekregen waarin staat dat het 27 augustus gaat werken moet het toch vrijgegeven zijn, de link in mijn mail om een monteur afspraak te maken werkt niet en bellen helpt ook niet, dus mijn hoop is dat iemand van kpn dit leest en mij kan helpen. Er is zelfs een ticket aangemaakt 4 dagen geleden, ook geen reactie


Dat schiet dan niet op inderdaad.  Een moderator gaat dit zeker oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is nu met het weekend wel een dag of drie.


Zal ik doen, bedankt voor het meedenken


Het is opgeleverd

Aan uw kant is het opgeleverd. En in de centrale is het door KPN netwerk zodanig aangesloten dat de monteur het kon testen. Maar daarna moet ook KPN provider nog allerlei apparatuur plaatsen. Dat is misschien nog niet klaar.

Ik vermoed dat u gewoon geduld zal moeten hebben...


En ineens een bericht vanmorgen, ik heb een afspraak gemaakt voor 27 augustus. Ik heb niets gedaan maar goed vrijdag komt de monteur


Ik ben nu eindelijk blij, glasvezel is aangesloten door een hele aardige monteur die ook nog de wifi heeft getest en verbeterd. Op de bedrade computer bijna 1 gig download en 600 mb upload. Wel grappig terwijl de monteur bezig was kreeg ik een bericht van KPN dat er een monteur komt op 30 augustus om glasvezel aan te sluiten. Conclusie, allemaal aardige welwillende medewerkers maar een systeem dat faalt.