Skip to main content

ODF gaat in onze wijk (Utrecht) glasvezel aanleggen. Ze zeggen dat KPN hier ook gebruik van KAN maken. T Mobile gaat het  wel gebruiken. Maar ik lees dat bv in Zoetermeer KPN en ODF aparte glasvezelnetwerken aanleggen. 
Als dat bij ons ook gebeurt dan kan ik ook op KPN wachten, als dat tenminste snel gebeurt. Anders zou i moeten overstappen op T Mobile.   
Hoe zit dat!!!

Kijk op kpnnetwerk.nl voor info over de aanleg van glasvezel.  Hier ben je bij de provide KPN.  Die hebben niets met de aanleg van glasvezel te maken. 


Hallo @MartdM , hieronder een lijst van providers, ODF als provider heb ik nog nooit van gehoord:

https://www.kpnnetwerk.nl/providers/


Ik ken wel ODF access FttH van KPN.


Een ODF zit in een Point of Presence in andere woorden een glasvezel gebouw of kast.
Van DSLAM naar PPL naar ODF naar de NT bij u thuis.
 


ODF staat in dit geval voor Open Dutch Fiber.


En die werken samen met T-Mobile, de kans dat KPN daar over gaat leveren is heeeel klein.


Ja klopt, ik bedoel de kabelaanlegger Open Dutch Fiber en ik weet dat dat geen provider is en ook dat ze samenwerken met provider T - Mobile. Al die veel eerder hier met glasvezel zijn dan KPN dan loont het mogelijk de moeite om over te stappen...


Hi Mart, excuus voor de late reactie. 

ODF staat in dit geval voor Open Dutch Fiber.

En die werken samen met T-Mobile, de kans dat KPN daar over gaat leveren is heeeel klein.

Dit klopt inderdaad, voor nu zijn er geen plannen om dit te doen. Mochten we wel op jouw adres gaan leveren, wees dan verzekerd dat je dat van ons hoort. :relaxed:


OK, duidelijk. Dank voor de reactie