Skip to main content

Bij mij is het net andersom, ik heb superwifi geïnstalleerd en mijn gasten account is verdwenen, als ik inlog op het modem en het gastenaccount weer in ere herstel valt een schotel van de superwifi weer uit.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Of bedoelt u deze:

 


Ja die witte bedoel ik


Weer niet gelukt, ik kom niet meer op internet nu en kan de thuisapp ook niet installeren in het clubgebouw ( daar is het te doen). Ben er echt klaar mee , het zal wel iets kleins zijn maar ik ga trachten een monteur ter plaatse te krijgen!!😩😩


Kan ik via dit forum regelen dat een monteur ter plaatse komt, de kpn mensen hebben kunnen monitoren wat voor moeite erin is gestoken door mij🤔


@Piikea Tussen de Experiabox en het eerste bekabelde superwifi punt zit dus nog de oude witte wifi versterker zoals op de afbeelding? Want dan kan ik het inderdaad kloppen dat het niet lukt om de Superwifi punten te koppelen. Is er een mogelijkheid de oude versterker(s) af te koppelen en eerst de Superwifi punten aan te sluiten? In deze situatie zou je normaal gesproken kunnen kiezen voor een betaalde servicemonteur, maar door Corona is daar op dit moment helaas geen capaciteit voor. 


@Piikea Tussen de Experiabox en het eerste bekabelde superwifi punt zit dus nog de oude witte wifi versterker zoals op de afbeelding? Want dan kan ik het inderdaad kloppen dat het niet lukt om de Superwifi punten te koppelen.

Lijkt me dat da niets uit maakt. Maar het kan wel zo wezen dat @Piikea op de webinterface van deze witte vierkante versterker zit. Inloggen lukt dan natuurlijk niet met een wachtwoord van de SuperWiFi's. 


@Piikea Zou je voor mij je forumprofiel nog willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Ik heb de situatie intern doorgezet, en met de gegevens kunnen we wellicht nog wat verder komen. 


@Piikea Ik heb niks meer van je gehoord, is het inloggen ondertussen gelukt of bestaat het probleem nog?


Beste Rutger én Nick,

er is een monteur ter plaatse geweest, deze heeft de zaak opgelost. Het lag hoogst waarschijnlijk aan de ( witte) bedraadde  oude wifi versterker.

erg bedankt voor jullie support👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻


Deze fungeert nu alleen als switch