Skip to main content
Vraag

Gasten netwerk instellen

  • February 18, 2019
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Beste Kpn,

Ik probeer een gasten netwerk aan te maken, echter kan ik deze in de experia box niet aan of uit zetten. Het menu is grijs..... What to do?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • February 18, 2019
Dan staat de wifi van de Experia Box waarschijnlijk uit.
Heb je ook een zwarte Experia WiFi in gebruik?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2019
Ja dat klopt. Hoe kan je dan alsnog een gastennetwerk instellen?

wjb
Wijsgeer
  • February 18, 2019
Ja dat klopt. Hoe kan je dan alsnog een gastennetwerk instellen?
Naar mijn weten gaat dat dan nog niet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 21, 2019
Hi Ajt, welkom hier. Met de V10 zal dit inderdaad niet kunnen, dat kan alleen met de V10A. Dan blijft de WiFi van de box zelf namelijk ook werken naast de Experia WiFi. Wel de is de V10A iets beperkter, minder poorten aan de achterkant en (nog) geen FON functionaliteit. Als dit geen probleem is, zou ik dit voor je kunnen omruilen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 26, 2019
Ajt, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.