Skip to main content
Beantwoord

Gasten wifi Experiabox V10 icm buitengebied WiFi

• March 2, 2020
  • 27 reacties
  • 465 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

27 reacties

• Nieuwkomer
  • November 11, 2021

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal in orde is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel. 

Hallo Maja,

ik kwam al zoekend hier terecht en heb hetzelfde probleem… althans, ik wil een gasten wifi aanmaken voor mijn robot stofzuiger :joy: , blijkbaar is dat een manier om deze te laten werken, werkt nl. alleen op het 2,4 GHz. Dus wil ik hem een gastenwifi toewijzen. Of er moet een betere manier zijn? We hebben de Experia V10, met Wifi buitengebied en wifi versterker, zo uit mn hoofd….

Het is al opgelost! Bleek te liggen aan te weinig ruimte op telefoon. App geinstalleerd op tablet en geen probleem meer.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 11, 2021

Het is al opgelost! Bleek te liggen aan te weinig ruimte op telefoon. App geinstalleerd op tablet en geen probleem meer.

Ah, heel fijn! Dan kan jij nu lekker met de voetjes van de vloer terwijl de nieuwe huisgenoot het zware werk doet :wink: