Skip to main content
Vraag

Gastnetwerk en 1 SuperWifi punt werken niet meer na de software update

• December 18, 2025
  • 4 reacties
  • 21 keer bekeken

Sinds dat er een update is van de ExperiaBox heb ik een aantal problemen.

1. Het Gastnetwerk werkt niet meerĀ 
  2. Mijn superwifipunt op mijn werkkamer werkt niet meer, (ik heb alle stappen voor de update inmiddels al twee keer doorlopen)

4 reacties

JanD
Superuser
  • December 18, 2025

Beste ​@Jan 038Ā zo te lezen heb je een V10, met welke firmware?

Welk type superwifi heb je, de witte of de zwarte en met welke firmware-versie?

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

De witte. En een superwifi punt geeft nu de hele tijd een paars licht.Ā 

JanD
Superuser
  • December 19, 2025

De witte. En een superwifi punt geeft nu de hele tijd een paars licht.Ā 

Beste ​@Jan 038Ā dat betekent dat deze nog gekoppeld moet worden aan de modem/router.

Sluit het wifipunt rechtstreeks bekabeld aan op een LAN-poort van de modem/router en wacht totdat deze een constant groen licht heeft, dat kan wel een half uur tot 3 kwartier duren.

Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 22, 2025

Goedemiddag ​@Jan 038Ā , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

De 'Jannen' zijn goed vertegenwoordigd in dit topic, leuk! Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat een update problemen veroorzaakt dus goed dat je daar via deze weg ook melding van maakt!

Beste ​@Jan 038Ā dat betekent dat deze nog gekoppeld moet worden aan de modem/router.

Sluit het wifipunt rechtstreeks bekabeld aan op een LAN-poort van de modem/router en wacht totdat deze een constant groen licht heeft, dat kan wel een half uur tot 3 kwartier duren.

Ā 

Heb je dit inmiddels kunnen proberen en zo ja, werkt jouw Super wifi punt nu weer naar behoren? Wat betreft het gastnetwerk; heb je de Experia Box al eens een reset gegeven? Hierna zou ook het gastnetwerk weer moeten werken! Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

Ā