Skip to main content
Beantwoord

Gastnetwerk en wifi prestaties

  • December 29, 2020
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

We ondervinden de laatste tijd wat problemen met de wifiprestaties, een reset van het modem wekt dan maar toch is de verbinding niet altijd even stabiel. De wifi hapert en verbinding blijft af en toe slecht of wegvallen. Daarbij komt dat onze modem, de experia box v8 geen gastnetwerk ondersteund. De vraag is dus eigenlijk of het mogelijk is onze oude modem om te ruilen voor een box 12.

Ik snap dat onze huidige modem het nog doet, al twijfel ik dus wel aan de prestaties. Ik denk dat de V8 ook wel aan het eind van zijn levensduur zit.

Aan de andere kant mis ik de mogelijkheid van het gastnetwerk op de V8. In een tijd dat veiligheid steeds belangrijker wordt vind ik eigenlijk dat de mogelijkheid van een gastnetwerk op een modem niet kan ontbreken.

Beste antwoord door Nick83

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? Mogenlijk krijgt u versterkers. Deze hebben ook gastennetwerk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? Mogenlijk krijgt u versterkers. Deze hebben ook gastennetwerk.