Skip to main content

Hi,

Ik heb Expedia V10 modem en had een guest netwerk ingesteld. Sinds ik 2 super wifi punten heb geïnstalleerd kan ik geen gebruik meer maken van het guest netwerk. Online las ik dat de wifi punten de functionaliteiten hebben overgenomen van het modem. Ook na het inloggen op mijn modem, kan ik de instellingen niet aanpassen (grijze balkjes). 

KPN klanterservice gebeld, die hadden geen idee en gaven mij tips over hoe het guestnetwerk in te stellen. Dat wist ik al, het probleem is dat de functionaliteit niet meer werkt. 

Iemand hier ervaring mee en wellicht ook een oplossing? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Eijk9122 , door de wifipunten wordt de wifi op de modem uitgeschakeld. Het gastnetwerk kun je nu op de wifipunten instellen. Op 1 wifipunt instellen is genoeg, het werkt dan voor beide wifipunten.

 


Hallo @Eijk9122 

Door aansluiten van de Super WiFi's wordt de wifi op de Experia Box v10 uitgeschakeld. Dit geldt ook voor het gastnetwerk. De Super Wifi's nemen de wifi functie over en ze hebben ook een gastnetwerk.

Log in op de Super WiFi via http://192.168.2.151/ en zet daar het gastnetwerk aan.


Overigens vindt u het webpassword op de super wifi.


Top! Bedankt, gelukt