Skip to main content
Beantwoord

Gebeld door monteur en na 1 sec wordt er opgehangen

• July 28, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik word ‘gebeld’ door de monteur. Niet eens 1 sec en hangen ze gelijk op!. Ik kan natuurlijk niet bellen op die nummer. Hoop dat ze komen opdagen en niet doen alsof ik niet bereikbaar was! 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@BambiNa. Welkom op de KPN Community! Dat klinkt meer alsof je gebeld bent door de planafdeling. Een monteur komt ook altijd langs bij je thuis om te zien of je thuis bent. Nog steeds vervelend dat het gesprek niet tot stand kon komen en je samen dan de afspraak kon verzetten. Is er alweer een nieuwe afspraak gemaakt of is misschien de monteur al langsgeweest? 

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2025

TUURLIJK KRIJG EEN BERICHT DAT DE AFSPRAAK VERZET WORDT TERWIJL IK MIJN TELEFOON IN MIJN HAND HAD TOEN ZE NA NIET EENS 1 SEC HEBBEN OPGEHANGEN OMDAT OK ZOGENAAMD NIET BEREIKBAAR WAS

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 31, 2025

Hoi ​@BambiNa. Welkom op de KPN Community! Dat klinkt meer alsof je gebeld bent door de planafdeling. Een monteur komt ook altijd langs bij je thuis om te zien of je thuis bent. Nog steeds vervelend dat het gesprek niet tot stand kon komen en je samen dan de afspraak kon verzetten. Is er alweer een nieuwe afspraak gemaakt of is misschien de monteur al langsgeweest?