Skip to main content

Mijn geboorte datum klopt niet ik heb meerdere malen contact gehad met KPN maar die hebben het telkens maar weer niet verwerkt

Hallo @Muu58 ,

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw juiste geboortedatum? De juiste geboortedatum kun je eventueel ook kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Hoi @Muu58! Van harte welkom! Gek zeg, dat je al meerdere malen contact met ons gehad hebt en het nog niet aangepast is :frowning2:! Ik kijk graag met je mee, wil je onderstaand nog even doen, dan kan ik je klantgegevens erbij pakken! :point_down_tone4:

Hallo @Muu58 ,

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw juiste geboortedatum? De juiste geboortedatum kun je eventueel ook kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Â