Skip to main content
Beantwoord

Geboortedatum klopt niet

• April 16, 2021
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Mijn geboorte datum klopt niet ik heb meerdere malen contact gehad met KPN maar die hebben het telkens maar weer niet verwerkt

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Muu58 ,

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw juiste geboortedatum? De juiste geboortedatum kun je eventueel ook kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2021

Hallo @Muu58 ,

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw juiste geboortedatum? De juiste geboortedatum kun je eventueel ook kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • April 18, 2021

Hoi @Muu58! Van harte welkom! Gek zeg, dat je al meerdere malen contact met ons gehad hebt en het nog niet aangepast is :frowning2:! Ik kijk graag met je mee, wil je onderstaand nog even doen, dan kan ik je klantgegevens erbij pakken! :point_down_tone4:

Hallo @Muu58 ,

Â