Skip to main content
Beantwoord

Gebrek aan gele ethernetpoorten

  • January 2, 2021
  • 1 reactie
  • 254 keer bekeken

johanvergoossen
Nieuwkomer

Hallo ,

Zojuist de superwifi punten mogen ontvangen per post. Nu wilde ik die aansluiten en op het modem Eperia Box V10, maar nu blijkt dat ik geen enkele vrije ethernetpoort meer heb. 2 x de televisie , 1 playstation ,1 nintendo. Wat moet ik nu doen ?

mvg. Johan Vergoossen

 

Beste antwoord door Nick83

Een switch kopen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129

Of deze:

https://m.alternate.nl/Netgear/ProSAFE-Gigabit-Plus-Switch-GS108E-300PES/html/product/1172015

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 2, 2021