Skip to main content
Antwoord

Gebruik maken van aanbieding terwijl er nog geen diensten beschikbaar zijn

• May 7, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Geachte KPN,

Ik ben geïnteresseerd in jullie huidige aanbieding waarbij je een gratis Philips 50-inch tv ontvangt bij een 2-jarig Internet & TV-abonnement.

Ik woon in een nieuwbouwwoning waar ik de eerste bewoner ben. Op dit moment is er nog geen internetverbinding mogelijk — glasvezel wordt naar verwachting binnen 4 weken opgeleverd. Voor zover ik weet is er ook geen DSL-aansluiting beschikbaar.

Mijn vraag is:

Kan ik nu al een abonnement afsluiten (met de optie “zo snel mogelijk”) zodat ik alsnog in aanmerking kom voor de tv-actie, ook al wordt mijn verbinding pas later geactiveerd?

Ik wil graag gebruikmaken van de actie, maar wil zeker weten dat ik het cadeau ontvang ondanks de vertraging in oplevering.

Groeten Britt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Brittepit. Leuk dat je interesse hebt in onze actie waarbij je een gratis Philips 50-inch tv ontvangt bij een 2-jarig Internet & TV-abonnement! Ik leg je graag uit hoe dit werkt.

Het welkomstcadeau wordt naar je opgestuurd nadat je abonnement is geactiveerd, het door KPN geleverde modem is aangesloten én de zichttermijn van 14 dagen is verstreken.

Deze actie is niet geldig wanneer je KPN Glasvezel vooruitbestelt op een adres waar glasvezel op een later moment wordt aangelegd. Wil je tóch gebruikmaken van het welkomstcadeau? Zorg er dan voor dat je bij het afsluiten van het abonnement bij de vraag “Wanneer wil je internet?” kiest voor “Zo snel mogelijk”. Zo voldoe je aan de voorwaarden en komt je bestelling in aanmerking voor de actie.

Als je nog twijfelt of je adres in aanmerking komt of hulp nodig hebt bij het afsluiten, plan dan een terugbelafspraak in met onze klantenservice

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• May 7, 2025

Ik wil graag gebruikmaken van de actie, maar wil zeker weten dat ik het cadeau ontvang ondanks de vertraging in oplevering.

In de actievoorwaarden staat OP=OP. En daar gaat een KPN medewerker hier op het forum niets aan veranderen denk ik.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Brittepit. Leuk dat je interesse hebt in onze actie waarbij je een gratis Philips 50-inch tv ontvangt bij een 2-jarig Internet & TV-abonnement! Ik leg je graag uit hoe dit werkt.

Het welkomstcadeau wordt naar je opgestuurd nadat je abonnement is geactiveerd, het door KPN geleverde modem is aangesloten én de zichttermijn van 14 dagen is verstreken.

Deze actie is niet geldig wanneer je KPN Glasvezel vooruitbestelt op een adres waar glasvezel op een later moment wordt aangelegd. Wil je tóch gebruikmaken van het welkomstcadeau? Zorg er dan voor dat je bij het afsluiten van het abonnement bij de vraag “Wanneer wil je internet?” kiest voor “Zo snel mogelijk”. Zo voldoe je aan de voorwaarden en komt je bestelling in aanmerking voor de actie.

Als je nog twijfelt of je adres in aanmerking komt of hulp nodig hebt bij het afsluiten, plan dan een terugbelafspraak in met onze klantenservice