Skip to main content
Beantwoord

Gebruik maken van glasvezelaansluiting

  • January 17, 2020
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Reau
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Vandaag is mijn woning aangesloten op glasvezel. Ik ben abonnee van kpn via de koperdraad. Wat moet er nog gebeuren om mijn Experiabox  10A aan te kunnen sluiten op glasvezel? Kan deze rechtstreeks worden aangesloten op het aansluitpunt en met welke kabel? En moet ik hiervoor mijn abonnement wijzigen? 
 

groet,

Ronald

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Reau. Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van jouw glasvezelverbinding in huis. Je hebt jouw gegevens al achtergelaten op het KPN Forum profiel. Op dit moment worden jouw diensten geleverd over een VPLUS-verbinding. Een KPN installatie monteur zal jouw glasvezelkastje nog verder moeten voorbereiden. In onze systemen moet worden aangegeven dat je gebruik wilt maken van de glasvezelverbinding. Wil je dat ik dit voor jou in gang zet?

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Slimmerik
  • January 17, 2020

Je abonnement moet worden omgezet naar glasvezel en er moet een monteur komen om het glasvezelkastje (NT) te komen plaatsen.

Ik zie Zwolle in je profiel dus ik neem aan dat het over dit project gaat van KPN NetwerkNL?

Geeft Fourstack al aan dat er glasvezel mogelijk is? Het kan soms even duren namelijk voordat KPN NetwerkNL (zij hebben het glasvezel gelegd en aangesloten in je woningen) het allemaal gereed meldt. Soms moet er namelijk administratief en technisch nog het één en ander worden afgerond.
Pas op het moment dat dat allemaal afgerond is en je ook daadwerkelijk glasvezel kan afnemen dan zal je abonnement moeten worden omgezet.

Als je je forumprofiel aan wil vullen met je gegevens (postcode/huisnummer e.d.) dan kijkt een webcare medewerker wel even mee naar de mogelijkheden.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Reau. Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van jouw glasvezelverbinding in huis. Je hebt jouw gegevens al achtergelaten op het KPN Forum profiel. Op dit moment worden jouw diensten geleverd over een VPLUS-verbinding. Een KPN installatie monteur zal jouw glasvezelkastje nog verder moeten voorbereiden. In onze systemen moet worden aangegeven dat je gebruik wilt maken van de glasvezelverbinding. Wil je dat ik dit voor jou in gang zet?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2020

Hoi @Reau. Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van jouw glasvezelverbinding in huis. Je hebt jouw gegevens al achtergelaten op het KPN Forum profiel. Op dit moment worden jouw diensten geleverd over een VPLUS-verbinding. Een KPN installatie monteur zal jouw glasvezelkastje nog verder moeten voorbereiden. In onze systemen moet worden aangegeven dat je gebruik wilt maken van de glasvezelverbinding. Wil je dat ik dit voor jou in gang zet?

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!