Skip to main content

Sinds 13 maart heb ik kpn, alles geïnstalleerd zoals aangegeven in het bijgeleverde boekje.

Nu werkt het niet, komt geen internet verbinding.

Na 3 pogingen met bellen waarbij ik 2 keer afgewimpeld werd met dat ik maar langer moest wachten, eindelijk voor vandaag tussen 8 en 12 een afspraak ingepland dat er een monteur zou komen, deze heeft hem afgemeld zonder langs te komen omdat de persoon die ik aan de telefoon heb gehad niet duidelijk was in de bijgevoegde opdracht voor de monteur.

Werd daar over gebeld, en werd mij dus verteld dat de monteur niet zou komen omdat diegene niet wist wat het probleem was. de persoon aan de telefoon vroeg aan mij wat het probleem was voor een nieuwe afspraak, ik maak duidelijk dat ik geen verbinding kan maken na installatie. Toen werd het gesprek verdraaid naar dat installatie per monteur alleen doordeweeks kan en dat hij daarom niet komt.

Nu krijg ik te horen dat de eerst volgende monteur beschikbaar is op woensdag tijdens kantoor uren ivm met ondersteuning vanuit een kantoor. 

Ik werk, heb geen partner en neem niet een hele middag vrij voor iets wat volgens alles wat kpn zegt plug en play is. 

 

Is hier een oplossing voor? Behalve de meest voor de hand liggende en terug gaan naar mijn oude provider waar het wel plug en play is?

 

 

Zo dat is een slechte start @Nicky1212 . Heb je glasvezel of koper en branden er helemaal geen lampjes op het modem?


Het is een koper verbinding..

Het WiFi lampje en de power branden allebij en internet knippert, maar verder als dat komt ie niet.


Kunt u wel verbinding maken met WiFi en http://192.168.2.254/ bereiken?


@Nick83 ik kan verbinden met WiFi en ook de admin pagina openen, helaas is er geen binnenkomende verbinding en staat bij het WiFi logootje ook een uitroepteken, wel verbonden geen internet.


Ha @Nicky1212, wat rot dit! Zo te horen is er toch iets aan de hand wat jij zelf niet op kunt lossen als klant. Enige mogelijkheid is in dat geval toch het aansturen van een monteur. Hier binnen de community heb je vooral contact met andere klanten, wij zijn ook aanwezig, maar zoals je merkt, duurt dit vaak wat langer. Heb jij inmiddels de monteur kunnen herplannen? Ik adviseer je toch om nog eens met mijn collega's via 0800-0402 contact op te nemen of om de monteur zelf te herplannen.


Reageer