Skip to main content

Hoe zorg ik ervoor dat KPN doorgeeft aan Budget alles in 1 dat ik een glasvezel aansluiting heb.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Heeft je buurt al wel glas dan?En heeft u wel koper?


KPN hoeft daar helemaal niets voor door te geven. Dat kan Budget zelf in het systeem zien.


Is het wel een glasvezel aansluiting waar KPN zelf over levert?

Als je via kpn.com bij de internet abonnementen kijkt kan je dan wel voor een glasvezel abonnement kiezen?


budget levert trouwens geen 4g buitengebied.Als je daar dus woont kan je maar een zeer lage snelheid verwachten.(meestal onder de 10mbps)


budget levert trouwens geen 4g buitengebied.Als je daar dus woont kan je maar een zeer lage snelheid verwachten.(meestal onder de 10mbps)

Hallo @martijn197108 , heeft @Klaas68 het over een buitengebied dan?

Dat zie ik nergens staan.

 


Hallo @Klaas68 , je kunt het beste bij je eigen provider, Budget dus, even informeren of er al glasvezel via budget leverbaar is. Als dat nu al zo is word je automatisch een keer overgezet, wil het sneller dan doe je bij Budget een migratieverzoek en wordt het sneller in gang gezet.

KPN, als provider, heeft geen inzage in de gegevens en mogelijkheden van Budget.

 


Hi Klaas, welkom hier. 

Ik vermoed dat je bedoelt dat glasvezel wel is aangesloten in je meterkast maar dat Budget aangeeft nog niet te kunnen aansluiten. Klopt dit? Zo ja, dan kan het zijn dat jouw gebied nog niet is afgemeld door KPN Netwerk, dit gebeurt namelijk per gebied/project in 1 keer en niet per adres. Netwerk NL kan hier meer over vertellen, wij als KPN provider hebben hier geen inzage in. 


Hallo @Alex_P , ik dacht dat het nu KPNNetwerk heette zonder NL

 


Hallo @Alex_P , ik dacht dat het nu KPNNetwerk heette zonder NL

Je hebt gelijk Jan, gewenning. Ik heb het aangepast.