Skip to main content

Goedendag meneer / mevrouw 

 

Ik en nog een paar andere zouden graag bij KPN  blijven. Maar voor KPN ???

 

Echter wordt daar niets mee gedaan, ik woon al even in Eemnes. Er is wel voor de toekomst iets in mijn meterkast gemaakt. 🧐 Maar daar heb ik nu niets aan!!!! 

 

Ik en nog een paar in mijn rijtje willen graag nu in mijn hele huis WiFi, TV, internet hebben!!! (Te gek voor woorden, in mijn rijtje zijn ze van af februari al bezig.)

 

Het gevolg is dat ik betalingen bij mijn broer moet doen. Omdat mijn computer nu niet werkt zonder internet! 

Mobiel bereik zeer slecht ipv 4G heb ik een E en de verbinding valt steeds weg. Te gek voor woorden in deze tijd!!

 

( wel voor nood digitenne kastje voor 1 tv gekregen, zonder het foxsports pakket dat wij hebben) 

 

Nu geeft KPN en KPN netwerk elkaar de schuld🤬 en wij krijgen verschillende antwoorden maar het komt erop neer. Dat we geen WiFi, TV en internet hebben in ons huis. 

 

Graag willen wij hier een oplossing voor, we betalen op dit moment nog steeds het volledige bedrag voor bijna geen service.

 

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

 

Madelaine 

Beste @Van de kast naar muur gestuurd, welkom! Wat frustrerend dit, zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier helemaal klaar mee bent.. Ik begrijp dus goed dat je wel aangesloten bent, maar dat je geen gebruik kunt maken van onze diensten? Je hebt hiervoor een noodpakket gekregen? Ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) in je profiel zetten? 


Ik zie dat je inmiddels je gegevens ingevuld hebt! Ik zie ook dat KPN NetwerkNL de werkzaamheden nog niet klaar lijkt te hebben. Wij kunnen je daarom niet aansluiten helaas 😞. Je kunt contact met KPN NetwerkNL opnemen om navraag te doen. Hopelijk is het snel opgelost! 

 

Ik zie trouwens twee mobiele abonnementen op het nieuwe adres staan. Is het wenselijk dat ik daar een 50 GB bundel op zet? Dat is een gratis dienstverlening in dit soort gevallen. 


Hallo Marcia 

Dat is nou pressies wat ik bedoel of ik nu het een bedoel, schrijf app of wat dan ook. 
Er gebeurt niets! Ik vraag niet om gelijk glasvezel maar gewoon aan sluiting. 
jullie hebben de zelfde Naam KPN dus los het samen op zou ik zeggen en geef onze straat gewoon waar ze recht op hebben. Aansluiting! 
maar schijnbaar is jullie samen werking slecht waardoor wij de klos zijn. 
we betalen de volle Mep voor ??????

Af en toe GB krijgen is fijn Maar je heb hier nu geen bereik dus schiet je er niet veel mee of😩

Daarom vraag ik heel gewoon voor een aansluiting.

 

madelaine 

 


Heel begrijpelijk. Ik zou er ook niet op zitten te wachten om deze facturen te betalen, terwijl ik alleen mobiel internet kan gebruiken. Helaas kan je via KPN op jouw nieuwe adres geen koperverbinding aanvragen. Er is alleen de mogelijkheid tot glasvezel, wanneer KPN NetwerkNL dit oplevert. Zoals ik eerder aangaf, hebben wij daar geen inzicht in. Dat ligt echt bij hen. 

 

Voor wat betreft je bereik: voor zover ik hier zie, zou dat goed moeten zijn. Wat ervaar je hierin? Gaat het om nieuwbouw? In dat geval is het zeker mogelijk dat het binnenshuis slechter is dan buitenshuis. Merk je buiten ook slecht bereik?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?