Skip to main content

Goedemorgen, wij zijn dit weekend verhuist naar onze nieuwbouwwoning. Afgelopen vrijdag is de monteur volgens afspraak gekomen. Helaas kon hij ons niet aansluiten. Na een kort bezoek aan een kast in de wijk moest hij constateren dat de glasvezelkabel wel in goede staat is aangelegd, maar dat “een andere afdeling/bedrijf onze patch nog niet heeft aangesloten”.  Onze monteur vertrok in aller ijl met de belofte dat in de loop van de dag de verbinding zou zijn geregeld. We zouden het vanzelf zien en merken. Dat is tot op heden niet gebeurd. Vervolgens heb ik drie maal contact gehad met een collega op 0800-0402 Zij konden wel zien dat er iets in de back-office staat, maar niet wanneer het geregeld wordt. Ik zou vanochtend teruggebeld worden door het betreffende bedrijf van de ‘patch’.  Ook dat is nog niet gebeurd. Ons gezin is ten einde raad; mijn beide kinderen kunnen niet naar school (online) en ik kan niet thuiswerken.  Hoe kunnen wij zo snel mogelijk geholpen worden, want 088-0402 kan niet communiceren met een monteur ?

U moet weten dat ik de verhuizing van KPN zeer nauwkeurig heb voorbereid, omdat onze vorige verhuizing een jaar geleden meerdere maanden heeft geduurd ! 

U gelooft het niet. Ik heb sinds enkele minuten verbinding !!!

vooralsnog geen vragen meer….


Hallo @Huibmw , vervelende situatie waar ik, als mede-forumlid, helaas niets mee kan.

Je zou als tussenoplossing je mobiel als wifispot in kunnen stellen zodat iedereen toch internet heeft en om gratis extra data vragen totdat je internet hebt via de glasvezel.

Succes.

 


U gelooft het niet. Ik heb sinds enkele minuten verbinding !!!

vooralsnog geen vragen meer….

Welkom op het forum, @Huibmw! Goed om te horen dat het toch sneller opgelost was dan verwacht :)