Skip to main content

Beste KPN, wij zijn verhuisd naar onze nieuwe woning, hier wachten wij al bijna twee maanden op jullie glasvezel aansluiting die al in november gereed zou zijn, onze verhuizing hebben wij toen gezet op 28 november, dan zou volgens een van jullie medewerkers waar ik telefonisch contact mee heb gehad medio september de glasvezel aansluiting klaar zijn. Inmiddels wonen wij in ons nieuwe huis zonder glasvezel en dus zonder internet maar betalen wij wel abonnementskosten. 

Ook over de glasvezel aansluiting hebben wij al vaak informatie gevraagd maar het duurt en het duurt! Wij zijn het wachten moe!

Je bent helaas niet de enige waar het allemaal niet soepel gaat. Diverse topics zijn er over. Heb je wel een noodpakket gehad? Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag . Misschien kan je een deal maken met één van je buren om mee te liften op hun Wi-Fi. Beter iets dan niets toch!


Bedankt voor uw reactie, wij hebben het noodpakket wel ontvangen maar na 2 dagen is het limiet overschreden voor de maand en het is erg langzaam.. KPN valt me echt vies tegen 😪 we betalen wel elke maand de volle prik en uiteindelijk hebben we niets dan ergernis 


Het is nieuwbouw neem ik aan?


Dat klopt, er werd ons beloofd dat het eind november gereed zou zijn.. maar helaas


Oei, dat klinkt niet best.
Als je je forumprofiel aanvult met je gegevens dan kan de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen meteen jouw gegevens erbij pakken en mogelijk zien waar het vastloopt.
Daarnaast heb je wettelijk recht op vergoeding van de kosten voor de periode dat er geen diensten geleverd konden worden.
Hier kan de webcare medewerker je ook verder mee helpen zodra je verbinding weer operationeel is.


Zijn er meer in de buurt die het probleem hebben?


Bedankt dennis-l ik heb het aangepast 


Wij zijn het enige nieuwbouw huis in de buurt dus ik denk dat de rest dit probleem niet heeft 


Nee dan zal je de enige zijn. Heb je al wel de glasvezelkabel en kastje in huis??


Het kastje nog niet, wel de kabel 


Wat zegt deze site?https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl maak eventueel een screenshot zonder je postcode en huisnummer 


 


Er staat niets bij je laatste bericht


Sorry was een foutje


Dit is vreemd. Heb je wel een koperaansluiting liggen?


Ik zou het niet weten maar dat zou goed kunnen..🤷‍♂️


Die site zegt namelijk dat je een koperaansluiting hebt waar je max. 44mbit/s over kan krijgen. Bij ftth (glasvezel) staat niets. Dat zou kunnen betekenen dat er wel een koper aansluiting is. Ik denk dat een medewerker dit voor je uit moet zoeken. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. 


Heeft er al eerder een huis gestaan?


Ja dat klopt, hebben een bestaand huis gesloopt en op die kavel nieuw gebouwd 


Dan is die telefoonkabel waarschijnlijk niet mee gegaan naar het nieuwe huis ben ik bang. Is er ook nog zo iets als Ziggo in huis aangebracht?


Hi @Wpye, welkom op het Forum en bedankt voor jouw berichten!

Het is nooit fijn om te wachten en niet te weten waar je aan toe bent.. Ik heb even gekeken en ik zie nog geen monteursafspraak in de order staan en hij staat inderdaad nog steeds niet op gereed.. 

Heb je in de tussentijd contact gehad met KPN Netwerk NL over deze aansluiting? Zij moeten namelijk de verbinding gereed maken (verwacht werd 10 januari), en indien dat gereed is moeten wij een monteur aansturen. Wil je navraag doen bij Netwerk NL hierover en dan bij mij aangeven op welke dagen en dagdelen je beschikbaar bent (thuis) om een monteur te ontvangen de komende 2-3 weken?
 


@Wpye, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ben je inmiddels al meer te weten gekomen via KPN Netwerk NL?


Reageer